Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۳۶ کیلو هروئین در درگیری مسلحانه تیم‌های عملیاتی پلیس با سوداگران مرگ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهریداشت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با گسترش چتر اطلاعاتی خود در مرکز و جنوب استان به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند بزرگ دست یافتند که نشان می‌داد اعضای این باند مسلح مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مناطق صفر مرزی با استفاده از خودروی تیزرو بارگیری و قصد انتقال به عمق کشور را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: شب گذشته اعضای این باند که با یک دستگاه خودرو پژو 405 در حال جا به جایی مواد مخدر بودند و به صورت مداوم مورد پایش تخصصی یگان‌های اطلاعاتی قرار داشتند، در منطقه "گاوداران" زاهدان وارد کمین تکاوران پلیس شدند و در حالی که قصد تغییر مسیر و فرار از منطقه را داشتند، به صورت مسلحانه با تیم‌های عملیاتی پلیس درگیر شدند.

افشای قاچاق مواد مخدر توسط عربستان به «المهره» یمنانهدام باند مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ بیش از یک تن مواد افیونی کشف شدضربه سنگین ‌اطلاعات به باند بزرگ قاچاق ‌در آذربایجان‌غربی/ کشف یک تن ‌انواع مواد مخدر ‌و 400 قبضه انواع سلاح

وی تصریح کرد: در این درگیری که حدود یک ساعت ادامه داشت، قاچاقچیان با آتش پرحجم تکاوران پلیس رو به رو شده و سوداگران مرگ زمانی که متوجه شدند تاب تحمل در برابر ماموران انتظامی را ندارند با تنگ شدن عرصه مقابله، با استفاده از تاریکی شب و صعب‌العبور بودن منطقه متواری شدند که ماموران در بازرسی از خودروی 405 آنان، مقدار 136 کیلوگرم  مواد مخدر از نوع "هروئین" را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با اجرای این عملیات توسط تکاوران پلیس استان از انتقال مواد مخدر مکشوفه به عمق کشور جلوگیری شد، افزود: با توجه به شناسایی قاچاقچیان متواری تلاش تا دستگیری آنان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد


حسن مصفا  گفت: این یک محموله به ارزش حدود ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اخیر جنوب سیستان و بلوچستان بارگیری و به این استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه این محموله از تهران با ۲ دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شده است، افزود: این بسته ها شامل ماکارونی، برنج، تن ماهی، حبوبات، روغن، چای، قند، رب گوجه، بسته بیسکویت و صابون به همراه پتو بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از نگاه ارزشمند خیران به هموطنان سیل زده این استان تقدیر کرد.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش میزان بارش از ۱۰ ایستگاه هواشناسی و بارانسجی جنوب استان از بدو تاسیس تاکنون بی سابقه بوده است.

محسن حیدری اظهار کرد: از ایستگاه‌های چابهار ۱۴۶.۴، زرآباد ۲۷۰، کهیر ۱۲۱، کنارک۲۴۷، شارک ۲۴۷، پلان۱۴۴، تیس ۱۴۱، مومان۱۴۳، بانست۱۷۵، بریس۱۱۷ میلی متر بارندگی گزارش شد.

وی ادامه داد: از ۱۵۵ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زاهدان ۲۹.۵، راسک ۴۷، نیکشهر ۹۲.۱، ایرانشهر ۷۹.۵، بمپور ۹۱.۵، دلگان۶۷، خاش ۳۰.۱، سراوان ۴۵، مهرستان ۶۶، نصرت آباد ۷.۵، میرجاوه ۳.۵، زابل ۸.۷ زهک ۱۳.۳ میلی متر باران گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: از پنجشنبه در سطح استان بویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می شود.

حیدری به مردم سیستان و بلوچستان توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت کنند همچنین دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند