Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک بازی خوب همراه با حوصله را از بچه‌های ایران دیدیم؛ آنها در این بازی بسیار خونسرد و بدون استرس بازی کردند. به این بازی باید نمره قبولی داد چرا که در طول بازی موفق شدیم با خونسری توپ و میدان را در اختیار گرفته و اجازه ندهیم بحرین برای ما دردسر درست کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته بحرینی‌ها در این بازی سعی داشتند به نوعی بازی تخریبی را در دستور کار خود قرار دهند اما درایت بازیکنان ما و خونسردی که در اعضای تیم وجود داشت به نفع ما تمام شد و در نهایت موفق شدیم این دیدار حساس را به سود خود خاتمه دهیم. 

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: زمانی که گل دوم ایران به ثمر رسید حکم تیر خلاص را داشت که کار حریف را تمام کرد. ما در این بازی موفق شدیم مالکیت توپ را در اختیار بگیریم و به نظرم یکی از بهترین بازی های تیم ملی را طی این چند سال شاهد بودیم. 

وی در مورد تعویض‌های صورت گرفته در این بازی و نقشی که در روند رو به جلوی تیم ایران داشت، گفت: بازیکنانی که به زمین آمدند در این امر موثر بودند، همه با انگیزه بودند و در دقایقی که برای ایران بازی کردند از تمام توان خود بهره بردند تا در نهایت تیم ایران برنده باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: تیم ایران موقعیت های زیادی روی دروازه بحرین تدارک دید که می توانست تعداد گل‌های ما را افزایش دهد. همکاری هوشمندانه طارمی و آزمون در این دیدار فشار را از روی بازیکنان برداشت و در کل باید بگویم همه بازیکنان شب خوبی را سپری کردند.

ذوالفقارنسب در مورد بازی ایران و عراق نیز تاکید کرد: بازیکنانی که ما در اختیار داریم با نفرات تیم عراق قابل قیاس نیستند و تنها مشکل ما در این شرایط عدم برگزاری بازی های تدارکاتی است. البته با آن چیزی که ما در بازی دیشب از ملی پوشان دیدیم این مساله هم مشکلی ایجاد نخواهد کرد و می توانیم صدرنشین این گروه بشویم اما کار اصلی از مرحله بعدی آغاز می شود که تیم های بهتری در آن قرار دارند و باید از آن مرحله نیز به سلامت عبور کنیم. 

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته(دوشنبه) در دومین دیدار خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین، تیم ملی بحرین را که میزبان این مرحله از مسابقات است، با سه گل مغلوب کرد و بخت‌های صعود خود را به مرحله نهایی و رسیدن به جام جهانی قطر افزایش داد.

پیش از این و در دیگر دیدار این گروه، عراق با حساب چهار بر یک مقابل کامبوج به برتری دست یافته و با ۱۴ امتیاز به صدرجدول رسیده بود.

دیدار بعدی تیم ملی فوتبال ایران، روز جمعه هفته جاری (۲۱ خردادماه) و از ساعت ۱۹ برابر کامبوج برگزار خواهد شد.

بازی پایانی ایران هم سه‌شنبه  ۲۵ خردادماه برابر برگزار می‌شود و تیم کشورمان در صورت برتری در آن دیدار، راهی مرحله نهایی انتخابی خواهد شد.

برچسب‌ها تیم ملی ایران تیم ملی عراق جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پروندهٔ خبری مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی عراق جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی ایران تیم ملی عراق جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد

برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا پس از اتمام دور گروهی از سوی کنفدراسیون فوتبال قاره‌کهن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ سومین دور از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ که حکم انتخابی جام جهانی را نیز دارد، با برگزاری چهار دیدار از گروه‌های سوم و چهارم پیگیری شد که در پایان مرحله گروهی ۸ تیم ایران، تایلند، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، عراق، ازبکستان و ویتنام به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند.

بازی‌های سوم گروه C جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ به‌طور همزمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا ژاپن برای نخستین بار طعم حذف از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را تجربه کند و تاجیک‌ها به شگفتی‌سازی خود در این دوره از مسابقات ادامه دهند. در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی پنج بر پنج به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال افغانستان که اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند، با سرمربی ایرانی‌اش مقابل تیم ملی بحرین صف‌آرایی کرد و با نتیجه سه بر دو پیروز شد. کویت در بازی همزمان، با نتیجه چهار بر صفر مغلوب ایران شد که پیروزی ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه، کمک شایانی به صعود شاگردان مجید مرتضایی کرد.

برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ تاجیکستان - افغانستان؛ ساعت ۱۰:۳۰ ایران - قرقیزستان؛ ساعت ۱۲:۳۰ تایلند - عراق؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ویتنام؛ ساعت ۱۷:۳۰ کد خبر 747081

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم