Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@14:39:27 GMT

پرسپولیس- تراکتور؛ سی ام در آزادی!

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۳۲۶۶

پرسپولیس- تراکتور؛ سی ام در آزادی!

استادیوم آزادی، میزبان سوپرجام شد.

به گزارش برنا؛ با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مراسم قرعه کشی برای تعیین میزبانی سوپرجام فصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ با حضور محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ، سهیل مهدی مدیر مسابقات، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس واسماعیل گودرزی معاون حقوقی باشگاه تراکتور تبریز در سازمان لیگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قرعه قرار شد که این مسابقه در روز یکشنبه ۳۰ خرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان لیگ افشین پیروانی پرسپولیس معاون ورزشگاه آزادی پرسپولیس تراکتور آزادی قرعه کشی سوپرجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک تمهیدات ایمنی و بهداشتی برای حضور خانواده‌ها در محفل قرآنی

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم صدهزار نفری آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» برگزار خواهد شد. در روزهای گذشته اقدامات لازم پیرامون سهولت در ورود و خروج عموم مردم، چگونگی تردد از طریق تونل‌ها به استادیوم آزادی، محل استقرار پارکینگ خودروها انجام شده است تا این مراسم قرآنی به نحو مطلوب در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

دانیال خسروی، مسؤول فنی برگزاری برنامه جشن قرآنی امام حسنی‌ها، در رابطه با نحوه آماده سازی فنی و ایمنی این اجتماع قرآنی گفت: با توجه به اینکه برنامه قرآنی است و مخاطبان خانواده‌ها همراه با کودکان هستند، حصارهای بیشتری برای رعایت تمهیدات ایمنی در نظر گرفته شده است.

خسروی با اشاره به اینکه از اواسط اسفند ماه فرایند ایمنی آغاز شده است، گفت: در قسمت جایگاه بتونی ورزشگاه تقریباً ۹۰ درصد فرایند بهره برداری وجود داشت اما با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تصمیم داریم بار وزن زنده سکو را کاهش بدهیم و غالب فضا با تزئینات پرچم درست شده است.

وی ادامه داد: طبیعتاً این زیر ساخت‌ها و ایمن سازی‌ها از قبل در ورزشگاه وجود داشت اما ما سعی داشتیم به خاطر حضور خانواده‌ها ایمنی را افزایش بدهیم؛ مثلاً در رابطه با بحث سرویس‌های بهداشتی به خاطر اینکه مخاطب برنامه خانواده‌های مذهبی و روزه دار هستند، سعی شده تا سرویس‌های موجود نوسازی و آماده شوند و همچنین علاوه بر آن‌ها سرویس بهداشتی‌های سیار در اطراف ورودی ورزشگاه تعبیه شود.

گفتنی است اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها امروز سه شنبه ۷ فروردین از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

گفتنی است این برنامه در راستای نهضت زندگی با آیه‌ها است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم آغاز شد. در این پویش که توسط جمعی از اندیشمندان قرآنی کشور طراحی شده، ۳۰ آیه محوری قرآن کریم انتخاب شده‌اند که تسلط به آنها می‌تواند مبانی اعتقادی مخاطبین را مستحکم‌تر کند.

کد خبر 6062501 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • تدارک تمهیدات ایمنی و بهداشتی برای حضور خانواده‌ها در محفل قرآنی
  • آغاز تمرینات خاص‌ترین تیم لیگ برتر (عکس)