Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهدی دهقان نیری,مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان در گذشت  خبرنگار پیشکسوت همدانی سید صدرالدین موسوی به فعالان با اصالت رسانه را به جامعه هنردوست و اصحاب رسانه استان همدان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل است.

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق                  ثبت است بر جریده عالم دوام ما

خبرنگاران و اهل قلم چشمان بینا و تریبون های با شهامت جامعه هستند که با هوشیاری و درایت رویدادهای پیدا و پنهان را در صفحه روزگار ثبت می‌کنند تا خود نیز در تاریخ نامدار و جاودانه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر آسمانی شدن پیشکسوتی با تجربه و مهربان از اهالی قلم مرحوم استاد سید صدرالدین موسوی از فعالان با اصالت رسانه و همکار سابق هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان قلبم را اندوهگین و متالم ساخت.

اینجانب که سال‌ها افتخار دوستی و معاشرت با این فقید پر کشیده را داشتم از صمیم قلب به خانواده بسیار ارزشمند رسانه دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان و خانواده گرانقدر ایشان، دوستان ، همکاران و اهالی قلم عرض تسلیت و تعزیه داشته از خداوند متعال برای آن مرحوم والاترین جایگاه و آمرزش الهی و برای بازماندگان، صبر و سلامتی خواهانم .
اینجانب را در غم خود شریک بدانید.

مهدی دهقان نیری
مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان

مرحوم سید صدرالدین موسوی صاحب امتیاز روزنامه فرین که بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در عرصه رسانه و اطلاع رسانی را داشت بر اثر ابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی را به علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی، موجب تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

این‌جانب این ضایعه را محضر علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسالت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد
  • مراسم تشیع و تدفین مدیر تیم های ملی موی تای برگزار شد
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • عکس‌| تراکتوری‌ها در خانه هوادار فوت‌شده
  • هوادار متعصب تراکتور درگذشت
  • شکست سنگین تراکتور یک هوادار را به کام مرگ برد
  • هوادار تراکتور درگذشت
  • پیام تسلیت مدیرکل صداوسیمای گلستان درپی درگذشت تهیه کننده بازنشسته رادیو گرگان