Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول ستاد مردم یاران حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی در رابطه با رفتار تبلیغاتی این ستاد در ایام انتخابات تاکید کرد: رویکرد ما عدم اسراف در هزینه های تبلیغاتی و همچنین احترام به سایر کاندیداهای حاضر در انتخابات است.

محمدصادق عبدالمحمدی امروز سه‌شنبه در نشست خبری ستاد مردم یاران آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: هدف از تشکیل این ستاد ترغیب و تشویق مردم برای بالابردن مشارکت در انتخابات و تشکیل دولت کارآمد برای رفع مشکلات معیشتی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۰ نفر در این ستاد فعال هستند که این تعداد شامل کارآفرینان، دانشگاهیان، بازنشستگان، اصناف و بازاریان، ورزشکاران و سایر اقشار مختلف است.

وی با اشاره به فعالیت های حجت الاسلام رئیسی در قوه قضائیه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از اولویت های آقای رئیسی در قوه قضائیه رسیدگی به مشکلات واحد های صنعتی و کارخانجات بود، بعد از ثبت نام در انتخابات تصمیم گرفتیم به عنوان فرد اصلح از ایشان حمایت کنیم.

رئیس ستاد مردم یاران رئیسی در آذربایجان شرقی در خصوص دفاتر این ستاد در شهرستان ها نیز گفت: تا این لحظه دفاتر ما در چهار شهرستان میانه، مرند، مراغه و سراب و ۲۰ روستای تابع شهرستان تبریز در حال فعالیت هستند که احتمالا در سایر شهرستان ها نیز دفاتری افتتاح شود.

وی در تشریح نحوه‌ی جمع بندی مشکلات استان و انعکاس این موضوعات به حجت الاسلام رئیسی گفت: با بررسی های صورت گرفته توسط گروه مشاوران، کمیته های تخصصی و تیم رسانه ای خود که وظیفه‌ی تجمیع مطالبات مردمی را از طریق فضای مجازی بر عهده دارند، بعد از جمع بندی نهایی تمامی این مشکلات را با تهران در میان می‌گذاریم و چندین جلسه نیز گفت‌وگویی با آقای نیکزاد داشته ایم.

عبدالمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود نیز اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و عدم ازدحام زیاد در ستاد، تمرکز ما بر روی فضای مجازی است ولی با این وجود تمامی پروتکل های بهداشتی در ستاد مرکزی و دفاتر شهرستانی و روستایی رعایت خواهد شد و کارشناسان انجمن اچ اس ای آذربایجان شرقی نظارت کامل بر روند رعایت پروتکل های بهداشتی در ستاد ها خواهند داشت.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با انتخاب فردی اصلح مشکلات مردم و کشور را حل کنیم و از همه مردم و علاقمندان برای فعالیت در ستاد مردم یاران آذربایجان شرقی دعوت می‌کنیم که در صورت تمایل برای همکاری با ما به ستاد مرکزی مردم یاران استان مراجعه کنند.

مسئول کمیته‌ی کارآفرینی ستاد مردم یاران حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی نیز طی سخنانی در رابطه با مشکلات بخش صنعت و کارآفرینان استان گفت: نقدینگی بزرگترین مشکل کارآفرینان استان است و در مورد تسهیلات نیز تاکنون بغیر از حرفهای شعاری چیز خاصی ندیده ایم.

عباسپور ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات بخش صنعت تامین مواد اولیه است و با وجود اینکه انبارها مملوء از مواد است اما این مواد در اختیار عده ای خاص قرار دارد و این عده هر قیمتی را که دوست دارند تعیین می‌کنند و متاسفانه نظارتی هم بر این موضوع صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات سيدابراهيم رئيسي ابراهیم رئیسی حجت الاسلام رئیسی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند

محسن پاک آئین سفیر پیشین کشورمان در آذربایجان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت‌های ایران در سیاست خارجی در سال ۱۴۰۳ گفت: جمهوری اسلامی ایران باید همان راهبرد‌هایی که در ابتدای دولت سیزدهم در زمینه سیاست خارجی مطرح کرد را در سال آینده هم پیگیری کند، زیرا این راهبرد‌ها موفق بوده است و دولت در این سه سال مسیری را طی کرده است که باید ادامه‌دار باشد. این راهبرد‌ها در مرحله اول عبارتند از رویکرد نگاه به شرق که این راهبرد را از دو منظر می‌توان سنجید.

باید بر تعداد دوستان خود در جهان بیافزاییم

وی ادامه داد: اول اینکه از منظر جغرافیایی این رویکرد به این معناست که جمهوری اسلامی ایران به کشور‌های شرق یعنی کشور‌های آسیایی اهمیت بیشتری می‌دهد و ارتباطات خود را با این منطقه بیشتر تقویت می‌کند. همچنین نگاه به شرق از منظر سیاسی به این مفهوم است که جمهوری اسلامی ایران با کشور‌هایی که در برابر سلطه گری غرب و یکجانبه گرایی غرب ایستادگی می‌کنند را به عنوان دوستان خود انتخاب کند و ارتباط خود را با این کشور‌ها تقویت کند؛ تا ایران بتواند در میان دوستان خود تنوع ایجاد کند هم در شرق جغرافیایی و هم در شرق سیاسی یعنی در آفریقا، آمریکای لاتین، شرق اروپا و .. می‌توانیم دوستان نزدیکی داشت باشیم و بر تعداد دوستان خود در جهان بیافزاییم و همکاری‌ها را دنبال کنیم. رویکرد بعدی هم رویکرد تقویت روابط با همسایگان است که جمهوری اسلامی ایران در این زمینه هم فعال است  و همین رویکرد باعث شده تا بسیاری از اختلافات ما با کشور‌های همسایه از جمله عربستان، تاجیکستان و ترکمنستان کاهش یابد و برخی از سوتفاهماتی که بین ایران و جمهوری آذربایجان وجود داشت نیز رفع شود و امروز این جمهوری آمادگی این را دارد که مجددا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند.

هرچقدر بتوانیم کشور‌های اسلامی را به هم نزدیک کنیم، میتوانیم در سیاست خارجی موفق باشیم

پاک آئین افزود: همچنین ایجاد ارتباط با کشوری مانند روسیه که وسیعترین کشور همسایه ایران و عضو شورای امنیت است بسیار اهمیت دارد.  فعال شدن در اتحادیه‌هایی که عضو آنها هستیم مانند بریکس، شانگهای و اوراسیا که امروز عضو آنها هستیم در سال آینده هم باید ادامه داشته باشد و باید به دنبال این باشیم که حداکثر استفاده را از حضور خود در این کشورها در زمینه مدیریت تحریم‌ها و مقاوم‌سازی اقتصادمان  ببریم. درحوزه ترانزیت هم ایران موقعیت بسیار خوبی دارد، کشور‌های آسیا می‌توانند با عبور از ایران به اروپا و آفریقا سفر کنند و کشور‌های عربی می‌توانند با عبور از ایران به قفقاز و آسیای مرکزی سفر کنند. به خصوص در حال حاضر که راه‌های روسیه به دلیل جنگ اوکراین و فشار اروپا تحریم است ما می‌توانیم از موقعیت مواصلاتی خود استفاده کنیم. همچنین بازار‌های خوب منطقه برای صادرات غیر نفتی ما بسیار مهم است که کماکان باید دیپلماسی اقتصادی ایران در این حوزه‌ها فعال باشند.  

سفیر پیشین کشورمان در آذربایجان خاطرنشان  کرد: همچنین در غرب آسیا با توجه به شواهدی که از شکست اسرائیل در جنگ مشهود است و دولت نتانیاهو هم در تلاویو و هم در سطح بین المللی مخالفان بسیاری دارد و با توجه به نسل کشی در غزه بی آبرو شده است و در میدان هم نتوانسته شعار شکست حماس و آزادی اسرا را به نتیجه برساند؛ لذا باید با کشور‌های محور مقاومت دوستی خود را تقویت کنیم و تلاش کنیم تا محور مقاومت تقویت شود و در عین حال با سایر کشور‌های عربی مانند عمان، قطر، عربستان و حتی امارات بتوانیم روابط خود را گسترش دهیم. هرچقدر که بتوانیم کشور‌های اسلامی را با هدف آزادی قدس شریف به هم نزدیک کنیم، می‌توانیم در سیاست خارجی موفق باشیم.  

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • بررسی اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای جمع آوری زکات فطره
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند
  • حضور مردم در تمامی عرصه‌ها موجب فتح قله‌های پیشرفت می‌شود
  • تاکید امام جمعه تبریز بر لزوم بهره‌مندی از مشارکت مردم در امور
  • جهش تولید با همت مدیران اجرایی، شدنی است
  • ایجاد و ارتقای امید در میان مردم، ابر پروژه دولت مردمی