Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک اسیر اردنی بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی، آزاد شد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، رژیم اشغالگر صهیونیستی، «عبدالله نوح ابوجابر» اسیر 44 ساله فلسطینی را بعد از 20 سال و نیم اسارت آزاد کرد.

انجمن اسرای فلسطینی در بیانیه‌ای تصریح کرد که خانواده ابوجابر در طی سالهای اسارت او تنها دوبار توانسته‌اند با وی دیدار داشته باشند، همچنین وی در طی این سالها پدر و مادر و برادرش را از دست داده و از وداع با آنها محروم شده است، همچنین صدها اسیر در زندانهای اسرائیل عزیزانشان را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوجابر 44 ساله که از اردوگاه البقاع است، در طی سالهای طولانی اسارت چندین اعتصاب غذا انجام داد که بارزترین آن اعتصاب غذا در اواخر سال 2015 و اوایل 2017 است که خواستار آزادی و بازگشت به آغوش خانواده‌اش در اردن بود که به مدت 70 روز ادامه یافت.

اسیر ابوجابر یکی از 22 اسیر اردنی است که مقامات اسرائیلی بازداشت کرده‌اند.

درحال حاضر نزدیک به 4500 اسیر از حمله 41 زن و 140 کودک هنوز در اسارت رژیم صهیونیستی هستند و 550 تن از آنها درگیر بیماری‌های مختلفی بوده و به مراقبت‌ها و پیگیری‌های پزشکی گسترده‌ای نیاز دارند، دستکم 10 اسیر مبتلا به بیماری سرطان و تومورهایی با درجه‌های مختلف در زندان‌های اسرائیلی به سر می‌برند که فؤاد الشوبکی، اسیر فلسطینی با 82 سال مسن‌ترین آنها است.

با وجود اینکه جهان با چالش‌های مختلف استمرار بیماری کرونا مواجه است، رژیم صهیونیستی به اقدامات خود در نقض حقوق اسرای فلسطینی افزوده و این بیماری را به ابزار جدیدی برای شکنجه آنها تبدیل کرده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین اسیران اردن رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در رام الله

منابع فلسطینی از عملیات ضد صهیونیستی و تیراندازی در رام الله خبر می دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع فلسطینی از تیراندازی به سمت یک خودروی نظامی جیپ  رژیم صهیونیستی در رام الله خبر دادند. 

گزارش‌ها حاکی است که این حادثه نزدیک روستای بیت سیرا در جنوب غربی رام الله روی داد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان صهیونیست ایست بازرسی الحمرا در دره اردن را بستند و نیروهای نظامی این رژیم پس از هدف قرار گرفتن از سوی رزمندگان مقاومت به حال آماده باش در آمدند.

فراخوان حماس برای تشدید مقاومت در کرانه باختری

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • پاسخ جسورانه کودک فلسطینی به بمباران‌های رژیم صهیونیستی + فیلم
  • بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی در واکنش به حوادث اردوگاه نور شمس
  • شهادت ۲ فلسطینی در عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل
  • اسماعیل هنیه: در دام نمی‌افتیم؛ به رفح حمله شود، مقابله می‌کنیم
  • عملیات ضد صهیونیستی در رام الله
  • فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی