Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیتر را درست خواندید؛ کریس اسمالینگ و همسرش سم، مدعی شدند که یکشنبه شب در جامائیکا یک بشقاب پرنده دیده اند!

کریس اسمالینگ، مدافع انگلیسی آاس رم برای مسابقات یورو 2020 به اردوی سه شیرها دعوت نشد و هم اکنون در جامائیکا همراه با خانواده اش، تعطیلات می گذراند.

به گزارش اسپورت بایبل، سم کوک، همسر کریس اسمالینگ با انتشار استوری های اینستاگرامی، مدعی شد که در آسمان جامائیکا، اشیای ناشناس پرنده (UFO) یا اصطلاحا بشقاب پرنده دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سم کوک که مدعی شد کریس اسمالینگ تمام مشاهداتش را تایید می کند و او نیز بشقاب پرنده ها را دیده، نوشت:

مطمئن باشید ما مواد مخدر یا چیزهایی شبیه به این مصرف نکردیم اما من و کریس، شب گذشته عجیب ترین بشقاب پرنده را دیدیم. جسمی از زمین بلند شد و سپس به آسمان رفت و حدود یک ساعت آن جا ماند (البته شاید کمی بیشتر چون ما باید از آن جا می رفتیم). کریس می توانست ببیند که آن جسم همراه با پخش کردن نور، در آسمان می چرخید. هزاران میلیارد درصد، آن جسم یک پهپاد نبود بلکه خیلی بزرگ بود و شکلش هم اصلا شبیه پهپاد نبود. همچنین هواپیما یا چیزی شبیه به این نبود زیرا هواپیما و پهپاد صدا دارند اما آن شی، بی صدا بود. احتمالا خیلی از دنبال کنندگان من فکر می کنند که من دیوانه شده ام. 

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با نادر فریاد شیران؛ دم علی کریمی گرم، دست خیلی ها را رو کرد! ایران - بحرین؛ یک نیمه زشت،‌ یک نیمه زیبا | تحلیل بازی میلاد سرلک و عارف غلامی به تیم ملی دعوت شدند بارسلونا احتمال جذب رحیم استرلینگ را در نظر گرفته است ارلینگ هالند، هدف اصلی چلسی در نقل و انتقالات تابستان 2021

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریس اسمالینگ بشقاب پرنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست دیشب بارسا از رئال در ال‌کلاسیکو، بسیاری کار ژاوی را تمام شده می دانند. در واقع خود او نزدیک به سه ماه پیش گفت که در پایان فصل از بارسا خواهد رفت و در نشست های خبری اخیر خود نیز روی این تصمیم پافشاری کرده است.

در حالی که به نظر نمی رسد او تغییر عقیده بدهد، کیم دومنک، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، شب گذشته در ال‌چرینگیتو ادعای حالبی مطرح کرد. او گفت در صحبت با یکی از اطرافیان نزدیک ژاوی مطلع شده که هنوز جدایی او قطعی نیست و ژاوی همچنان دوست دارد به کارش در بارسا ادامه دهد. 

او که تا 2025 قرارداد دارد و بندی نیز به او اجازه تمدید تا 2026 می دهد، حتی بعد از شکست برابر پی اس جی و رئال مصمم تر برای ادامه کار شده ولی برای ماندن شروطی دارد که آنها برای در جلسه با خوان لاپورتا مطرح خواهد کرد.

مدیریت بارسلونا به دلایلی چون مشکلات اقتصادی تمایلی برای جدایی ژاوی ندارند و معتقدند او در حال حاضر بهتر از هر کسی می تواند بارسلونا را هدایت کند. لاپورتا سعی دارد هر طور شده ژاوی را منصرف کند و حال به نظر می رسد ژاوی نیز بی میل به ماندن نیست.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۸ مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • ویدئویی کمتر دیده شده از مهارت‌های باورنکردنی مارادونا + ویدئو
  • تو فرار کن، داد زدنش با من!