Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: شبکه اشراق در قالب ویژه برنامه‌ای با عنوان "بیر لیک" که هر هفته در ۲ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تولید و پخش می‌شود، به صورت گفتگوی استودیویی با حضور کارشناسان، به بررسی محور‌های ظرفیت شورا‌های شهر، کارکرد و نقش و جایگاه شورای شهر و شورای عالی استان‌ها در قانون اساسی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برنامه انتخاب اصلح هم به صورت هفتگی در ۲ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای با محوریت انتخابات ریاست جمهوری با حضور اساتید دانشگاه و صاحب نظران سیاسی، به تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت خود، نقش مردم در انتخاب اصلح و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و با نگاهی به اختیارات قانونی ریاست جمهوری تولید و پخش می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به دیگر برنامه‌های سیما برای انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: برنامه گلجاق با هدف ترغیب و تشویق حضور مردم روستا بخصوص جوانان برای شرکت در انتخابات همچنین معرفی پتانسیل‌های روستاها، گفتگو با دهداران و بخشداران درخصوص ظرفیت‌های مختلف روستایی هر هفته در ۵ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای از شبکه اشراق پخش می‌شود.
وی افزود: جنگ شبانه ائل گوجی از تاریخ ۱۷ خردادماه راس ساعت ۲۲ روز‌های شنبه تا پنج شنبه با آیتم‌های متنوع انتخاباتی بصورت زنده از شبکه اشراق پخش خواهد شد.
لطیفی گفت: ویژه برنامه تولیدی بورا-ایران هم در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای با موضوع نقش انتخاب اصلح در اقتدار کشورمان تقدیم حضور بینندگان خواهد شد.
وی ادامه داد: تأثیر مناظره‌های تلویزیونی و برنامه‌های نامزد‌ها به عنوان یک روش تبلیغاتی بر شکل دهی به نظر رأی دهندگان در انتخاب اصلح بسیار حائز اهمیت است و نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد که تأثیرگذارترین روش تبلیغ بر رأی پاسخگویان، مناظره‌های تلویزیونی و مهم‌ترین توانمندی نامزد‌ها در جلب آرای مردم، قدرت سخنوری و خطابه است.
لطیفی گفت: برنامه‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری مختص استان زنجان بدین شرح راس ساعت ۱۶ و سی دقیقه از شبکه اشراق پخش خواهد شد: برنامه‌های سعید جلیلی چهارشنبه ۱۹خرداد، آقای عبدالناصر همتی پنجشنبه ۲۰ خرداد، محسن مهرعلیزاده جمعه ۲۱ خرداد، امیرحسین قاضی زاده هاشمی شنبه ۲۲ خرداد، علیرضا زاکانی یکشنبه ۲۳ خرداد، محسن رضایی دوشنبه خرداد ۲۴ و سید ابراهیم رئیسی سه شنبه ۲۵ خردادماه.
رئیس رسانه استانی در خصوص ۲۸ خرداد روز برگزاری انتخابات نیز گفت: معاونت سیما با همکاری و پشتیبانی معاونت فنی مرکز و با استقرار ۲ واحد سیار و اکیپ‌های پرتابل در نقاط مختلف شهر از ساعت ۷ صبح تا پایان فرایند انتخابات، این حماسه ملی را پوشش خواهد داد، برقراری ارتباط زنده با نقاط مختلف استان، ارتباط مستقیم متعدد با ستاد انتخابات استان، ارتباط زنده تصویری با شعبات اخذ رای در مناطق مختلف شهر زنجان، اعزام گروه ویژه مستندسازی و تولید نماهنگ، پوشش تصویری انتخابات روستاها، حضور کارشناسان و هنرمندان مختلف در طول برنامه از آیتم‌های این ویژه برنامه زنده تلویزیونی است.
وی ادامه داد: پخش سیما هم آیتم‌ها و برنامه‌های متعددی را تدارک دیده که در لابلای این برنامه زنده پخش خواهد کرد.
لطیفی به تشریح برنامه ریزی معاونت صدا پرداخت و گفت: رادیو استانی هم همگام با سیما از اواخر فروردین ماه سال گذشته برنامه‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده است.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان افزود: رادیو استانی ویژه‌های متعددی را برای انتخابات تدارک دیده و در حال پخش دارد. ویژه برنامه "وحدت نغمه سی" از جمله این برنامه هاست که با موضوع آشنایی شنوندگان با حدود وظایف و اختیارات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و بررسی انتخابات در سایر کشور‌ها با حضور کارشناسان امر بصورت روتین هر هفته در ۶ برنامه ۲۵ دقیقه‌ای از ساعت ۱۹ پخش می‌شود.
وی ادامه داد: آیدین گلجاق از دیگر برنامه‌های رادیویی است که در گفتگو با کارشناسان درباره اهمیت مشورت در انتخاب، روحیه تعاون در جامعه، انتخاب اصلح و جایگاه مهم ریاست جمهوری در اداره جامعه و خدمت رسانی به مردم بحث و تبادل نظر می‌کند این برنامه هم هر هفته در ۳ برنامه ۴۰ دقیقه‌ای از ساعت ۱۶ به سمع مخاطبان می‌رسد.
همچنین مسابقه تلفنی ۰۲۴ هم با موضوع انتخاب اصلح در تمام روز‌های هفته بمدت ۲۵ دقیقه از ساعت ۱۱ صبح همراه شنوندگان است.
رئیس رسانه استانی در خصوص برنامه‌های معاونت خبر مرکز گفت: برنامه‌های متمرکز معاونت اطلاعات و اخبار مرکز، از نیمه دوم دیماه پارسال و در مرحله بستر سازی تا ۲۹ اسفندماه با آیتم‌هایی مانند شهر خبر، بیر اینه بیر جوالدوز، بسته‌های خبری و ارتباطات زنده تداوم داشت و سعی شد با مطرح شدن پروژه‌های نیمه تمام، ضمن بررسی ظرفیت‌های توسعه محور استان زنجان بر الزام مسئولان به پاسخگویی مطالبات برحق تاکید شود.
همچنین در دوره تبیینی که از ۲۹ اسفندماه آغاز شده و تا سیزدهم اردیبهشت ماه ادامه داشت با تداوم سرفصل‌های دوره قبل، بسترسازی مناسب جهت گفتمان انتخاباتی مناسب با آیتم گزارش مردمی انجام شد.
وی ادامه داد: در دوره تبلیغی که از ۱۴ اردیبهشت ماه تا ۱۲ خردادماه بود علاوه بر سرفصل‌های یاد شده، آیتم صندلی داغ به مجموعه‌های خبری اضافه شد تا به تبیین جایگاه شورا‌های اسلامی بیشتر پرداخته شود.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان افزود: از هفته آینده تولید و پخش ۸ گزارش فاخر برای تشویق مردم به حضور آگاهانه در انتخابات در دستور کار همکاران این معاونت قرار دارد.
در روز انتخابات نیز با اختصاص ۱۰ بخش خبری سیما و ۱۰ بخش خبری صدا به موضوع انتخابات، پوشش خبری انتخابات شهر‌ها و روستا‌های استان، تولید ۴ گزارش ویژه خبری با عنوان سر قرار، تولید ۳ گزارش موضوعی و گفتگوی زنده اخبار مراحل مختلف انتخابات را پوشش خبری داده خواهد شد.
وی گفت:پس از پایان رأی گیری شور همدلی مردم در بخش‌های خبری منعکس و آیتم حالا نوبت شماست پخش می‌شود تا رقابت‌ها به رفاقت‌ها مبدل شود.
لطیفی در خصوص برنامه‌های معاونت مجازی هم گفت: این معاونت با تولید و انتشار ۳۰ قطعه موشن گرافی، ۳۰ قطعه پوستر، ۵ قطعه اینفوگرافیک، ۲۰ قطعه فتوکامنت، ۱۰ قطعه پادکست، یک قطعه کمیک موشن، برگزاری ۱۰ قسمت مسابقه «انتخابات ۱۴۰۰» و نیز با بازنشر تولیدات سیما و صدا شامل ۱۰۰ ویدئو، ۱۰ نماهنگ، ۳۰ پادکست و ۲۰ کلاکت از فایل‌های مسابقه کشوری ۶ + ۱۳ و نیز طراحی صفحه انتخابات ۱۴۰۰» در سایت صدا و سیمای مرکز زنجان، همراه مخاطبان در فضای سایبری خواهد بود.
مدیرکل صداوسیما در پایان بر این نکته تأکید کرد که رسالت و هدف صداوسیما ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و بسترسازی مناسب برای تبیین شرایط انتخاب اصلح و تأثیر مستیقم آن با آینده کشور می‌باشد که تلاش داریم با بسیج همه نیرو‌ها و امکانات، این مهم محقق شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری برنامه های سیما مدیرکل صدا انتخاب اصلح ویژه برنامه شبکه اشراق مرکز زنجان پخش می شود خواهد شد دقیقه ای ۲۵ دقیقه آیتم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد

به گزارش خبرنگار مهر، شادی پریدر که از ۲۷ آذر با حکم کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب شد روز سه شنبه با حضور در وزارت ورزش از سمت خود کناره گیری کرد.

این استعفا در راستای آغاز پروسه انتخاباتی فدراسیون شطرنج و به منظور تصمیم شادی پریدر برای ورود به انتخابات اتخاذ شد.

سرپرست فدراسیون شطرنج در حالی مترصد ورود به انتخابات این فدراسیون است که حمایت اعضای مجمع انتخاباتی را هم پشت سر خود می بیند. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که بیش از ۴۰ نفر از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج از جمعیت روسای هیات ها، ورزشکاران، داوران، مربیان، ملی پوشان و ... خواستار تصدی این فدراسیون توسط یکی از اهالی شطرنج مانند شادی پریدر هستند.

به همین منظور پریدر که برای دوره پیشین مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج نیز نام نویسی کرده بود تصمیم به حضور در این دوره انتخابات گرفته است. این در حالی است که وزیر ورزش در بخشی از حکم صادره برای وی به عنوان سرپرست بر عدم ورود به انتخابات تاکید و یادآور شده بود که «انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید.»

با این اوصاف شادی پریدر روز سه شنبه استعفای خود را تقدیر کیومرث هاشمی کرد اما وی هنوز واکنشی نسبت به این استعفا نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون شطرنج از ۱۵ فرودین آغاز شده و روز چهاشنبه ۲۹ فروردین به پایان می رسد. طبق اطلاعات دریافتی خبرنگار مهر، تا به امروز به جز کمال جوانمرد دبیرکل پیشین کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست فعلی فدراسیون سه گانه، هیچ فردی دیگری برای ورود به انتخابات شطرنج اقدام نکرده است.

فدراسیون شطرنج از خرداد سال گذشته و به دنبال استعفای حسن تامینی وارد پروسه انتخابات شد. ابتدا شهرام عظیمی به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد و در ادامه هم این مسئولیت به شادی پریدر سپرده شد.

پریدر در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس بانوان با این فدراسیون همکاری داشت.

کد خبر 6079847 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد