Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:05:22 GMT

احتمال حضور وحید امیری مقابل عراق

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۴۴۳۰

احتمال حضور وحید امیری مقابل عراق

احتمال دارد وحید امیری مقابل عراق به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری هافبک توانمند تیم ملی فوتبال شب گذشته در جریان بازی با بحرین دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد. بعد از این مسابقه دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی اعلام کرد وحید امیری را به طور کامل برای دو مسابقه بعدی از دست داده اما حالا با بررسی های پزشکی مشخص شده شاید او بتواند مقابل عراق بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال امروز درباره وضعیت امیری عنوان کرد:‌«وحید امیری در جریان بازی دیشب مصدوم شد و به طور قاطع نمی‌شود درباره او نظر داد. پزشکان گفته‌اند باید MRI گرفته شود و در صدد هستیم این کار در منامه انجام شود.»
سرپرست تیم ملی درباره احتمال حضور او مقابل عراق تاکید کرد:‌«او قطعا یک بازی و دیدار با کامبوج را از دست داده اما اینکه به عراق برسد، بستگی به نظر پزشکان تیم ملی دارد و احتمالش وجود دارد.»


باید منتظر ماند و دید پزشکان تیم ملی چه نظری درباره وضعیت وحید امیری می‌دهند و او چه زمانی می‌تواند به میادین فوتبال برگردد.

تیم ملی ایران وحید امیری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران وحید امیری وحید امیری مقابل عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد حسین نژاد هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند