Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهرک نشینان افراطی قصد دارند پنج شنبه آینده در مراسمی موسوم به پرچم ضمن یورش به مسجد الاقصی، سالگرد اشغال قدس شرقی را جشن بگیرند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس و کرانه باختری پس از اعلام آتش بس قابل قبول نیست و نباید در برابر آن تسلیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داود شهاب که در گفتگو با این شبکه سخن می‌گفت افزود: راهپیمایی که شهرک نشینان قصد دارند پنج شنبه آینده برگزار کنند به منزله تعرض به ملت فلسطین است. این راهپیمایی تحریک آمیز است و نباید برگزار شود و نباید اجازه داده شود به نوعی تعرض به مسجدالاقصی و اهالی قدس چه در باب العامود یا بخش قدیمی قدس اشغالی تبدیل شود. چنین چیزی غیرقابل قبول است به همین سبب به همه میانجی‌ها و کسانی که خواستار تثبیت آتش بس و آرامش در منطقه هستند می‌گوییم باید رژیم اشغالگر را برای جلوگیری از برگزاری این راهپیمایی تحت فشار قرار دهند و آن را از نزدیک شدن به مناطق اطراف مسجدالاقصی منع کنند، زیرا عبور آن از نزدیک مسجدالاقصی به منزله اقدامی تحریک آمیز علیه اهالی قدس است و باعث تعرض به اهالی قدس می‌شود و چنین چیزی برای مقاومت غیرقابل قبول است.
سخنگوی جهاد اسلامی عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و مقابله با شهرک‌نشینان در صورت برپایی راهپیمایی پرچم یا هرگونه تلاش برای تعرض به این مسجد فراخواند.
وی از دولت‌های عربی و اسلامی نیز خواست به مسئولیت‌های خود در قبال آنچه در قدس در جریان است، عمل کنند.
بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز با توجه به هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین، خواستار لغو مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی شد.
گانتز اواخر روز شنبه جلسه‌ای تشکیل داد تا در مورد راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی که قرار است روز پنجشنبه این هفته برگزار شود به بحث و گفتگو پرداخته شود.
تا کنون هم سیاستمداران رژیم صهیونیستی و هم حماس نسبت به ارائه مجوز برگزاری راهپیمایی روز پرچم در بیت‌المقدس هشدار داده‌اند.
وزیر جنگ صهیونیست‌ها در نهایت پس از ارزیابی وضعیت امنیتی و تلاش‌های عملیاتی مورد نیاز پلیس و ارتش اسرائیل، جلسه را با درخواست عدم برگزاری راهپیمایی روز پرچم در این هفته به پایان رساند، و تاکید کرد که، این اقدام می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی شود.
مقامات مختلف صهیونیستی نیز خواستار جلوگیری پلیس از برگزاری این راهپیمایی شده و اعلام کردند که این برنامه دارای هدف سیاسی است و ممکن است منجر به خشونت بیشتر شود.
آن‌ها استدلال می‌کنند که این راهپیمایی فقط منجر به ایجاد تنش‌های تازه می‌شود و هدف آن جلوگیری یا تأخیر ائتلاف با تحریک خشونت و شکاف بیشتر است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست

منابع خبری از یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی در شهر اشغالی قدس در اولین روز اعیاد یهودی خبر دادند.

به گزارش مشرق، تعدادی از شهرک‌نشین‌های تندرو صبح امروز سه شنبه که مصادف با اولین روز از عید یهودیان موسوم به عید «پسح» است، با حمایت نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.

یهودا گلیک، عضو پیشین کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و خاخام تندرو صهیونیست سرکرده شهرک نشینان در این یورش است.

شهرک نشینان تندرو بویژه هرساله و همزمان با اعیاد یهودی به مسجدالاقصی یورش می‌برند و در آن مکان مقدس اقدامات تحریک‌آمیز انجام می‌دهند.

برخی گروه‌های تندرو صهیونیستی امسال برای شهرک نشینانی که بتوانند وارد مسجدالاقصی شوند و در آنجا قربانی کنند، پاداش هنگفت درنظر گرفته‌اند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند+ فیلم
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم
  • تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • تنبیه شهرک‌نشین صهیونیست که قصد اهانت به پرچم فلسطین را داشت
  • صهیونیستی که تاوان نفرت خود از پرچم فلسطین را داد