Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زاکانی در بدو ورود به سازمان صداوسیما برای حضور در مناظره درباره تغییر روشش در مناظره دوم گفت: در مناظره اول فکر می کردیم که ناظر به برنامه ها صحبت کنیم و موارد دقیقی را ذکر کنیم اما متوجه شدیم که دوستان عزیزمان بنا دارند که با حرف های نادرست اصل مناظره را به سمت بیراهه ای سوق دهند. امیدوارم شاهد چنین شرایطی نباشیم و بررسی موضوعات و برنامه ها و پاسخ به انچه مردم نیاز دارند مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قول می دهم در سال اول دولتم ریشه فقر مطلق را بکنم، قول می دهم که در دو سال اول کسی در کشور غیر از درد بیماری درد بی پولی نکشد، قول می دهم که در این ایام بتوانم مسیری را دنبال کنم که ماحصل آن ساخت میلیون و 200 هزار خانه حمایتی برای محرومان و زوج های جوان علاوه بر تکلیف ساخت یک میلیون مسکن باشد تا مسکن از سبد زندگی افراد به عنوان یک کالای ویژه  حذف شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد قول می دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره دیدنی کارشناسان مصری و اسرائیلی درباره ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 کارشناسان مصری و اسرائیلی درباره ایران مناظره جالبی داشتند که حول محور عادی سازی روابط ایران و مصر است؛ موضوعی که جزو نگرانی‌های اسرائیل است کارشناس صهیونیست در بخشی از اظهاراتش گفت: «ایران و مصر با هم دشمن بوده و هیچ نقطه اشتراکی ندارند، نقاط اشتراک مصر و اسرائیل زیاد است و باید با هم همکاری داشته باشیم...» کارشناس مصری در مقابل گفت: «با ایران رقابت منطقه‌ای داریم اما دشمنی نداریم و حتی در مسائلی با هم هماهنگیم/ایران فعالیت مخربی در آفریقا یا در رابطه با سرچشمه‌های نیل نداشته... پرچم اسرائیل نشانه‌ای از نیل و فرات است و خیلی از مسائل را روشن می‌کند.» این مناظره را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • (تصویر) شاهکار عجیب زاکانی در نصب بنر حجاب در تهران
  • مدل تازه کار فرهنگی برای حجاب؛ جمله قصار زاکانی بنر شد! | تصویر
  • فقر مطلق کمرنگ شد
  • (عکس) شاهکار جدید زاکانی؛ چاپ بنر حجاب با فرمایشات خود!
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز
  • گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • مناظره دیدنی کارشناسان مصری و اسرائیلی درباره ایران