Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از(فردا) ۹ ژوئن آغاز خواهد شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته می شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین موارد اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمایل لیون به خرید وینگر ساسولو

جرمی بوگا، وینگر ساسولو مورد توجه تیم لیون فرانسه قرار گرفته است. پس از انتصاب پیتر بوس به عنوان سرمربی جدید لیون، مدیر ورزشی این باشگاه فرانسوی برای انتقال این بازیکن ۲۴ ساله چراغ سبز نشان داد.

بوگا در ۲۷ بازی سری آ برای ساسولو به میدان رفت و ۴ گل زد و ۲ پاس گل داد.

امرسون در فهرست خرید اصلی اینترمیلان

مدافع برزیلی تیم چلسی در اولویت خرید تابستانی باشگاه اینترمیلان قرار گرفت.

قهرمان سری آ تصمیم گرفته است به جای فیلیپ کاستیچ از فرانکفورت و تاگلیافیکو از آژاکس، امرسون ۲۶ ساله را به خدمت بگیرد. امرسون یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد و فصل گذشته در لیگ جزیره فقط در ۲ بازی برای چلسی به میدان رفت.

مذاکره یووه با اتلتیکو مادرید برای خرید قطعی موراتا

به‌ نوشته کالچو مرکاتو، باشگاه یوونتوس در حال مذاکره با اتلتیکو مادرید است تا آلوارو موراتا، مهاجم این تیم را به صورت قطعی به خدمت بگیرد.
یوونتوس برای قرارداد قرضی موراتا ۱۰ میلیون یورو به اتلتیکو پرداخت و حالا در تلاش است با مبلغی کمتر از ۴۵ میلیون یوروی توافق شده، این بازیکن را به طور قطعی به خدمت بگیرد.

موراتا در ۳۲ بازی فصل گذشته ۱۱ گل برای یوونتوس به ثمر رساند.

دست رد گواردیولا بر سینه بارسلونا

گواردیولا، سرمربی کاتالان منچسترسیتی بازگشت به بارسلونا به عنوان سرمربی این تیم را رد کرد. او گفت رونالد کومان استحقاق فرصت یک ساله را دارد.

رم به دنبال ستاره ولورهمپتون

باشگاه آ اس رم ایتالیا در نظر دارد روی پاتریسیو، ستاره باشگاه را با مبلغ ۱۲ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

ولوز به تازگی برونو لاژه را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام کرده است و طی روز‌های آینده به طور رسمی او را معرفی خواهد کرد.

تاتنهام قیمت هری کین را تعیین کرد

به نوشته روزنامه سان باشگاه تاتنهام برای فروش هری کین، کاپیتان گلزن خود ۱۵۰ میلیون پوند و آن هم فقط به صورت قرارداد نقدی مطالبه خواهد کرد و هیچ تمایلی به معاوضه او با بازیکنان دیگر ندارد.

این در حالی است که باشگاه منچسترسیتی علاقه مند بود برای جذب کین، رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس را روانه تاتنهام کند.

هری کین که فصل گذشته ۲۳ گل به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل داد، مورد توجه چندین تیم قرار دارد.

تمایل پپ گواردیولا برای خرید ستاره استون ویلا

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تمایل خود را برای خرید جک گریلیش، ستاره ملی‌پوش استون ویلا اعلام کرد.

به گزارش رسانه‌ها از نظر گواردیولا پیگیری وضعیت گریلیش به اندازه پیگیری خرید هری کین، مهاجم تاتنهام اهمیت دارد.

با توجه به جدایی سرخیو آگوئرو و خالی ماندن پست سانتر فوروارد در منچسترسیتی، گواردیولا مایل است گریلیش و کین را با هم به خدمت بگیرد.

زیدان در انتظار مربیگری تیم ملی فرانسه

زیدان ماه گذشته با رئال مادرید قطع همکاری کرد. او نبود اعتماد و فضای مثبت کاری با باشگاه را از دلایل اصلی خود برای استعفا اعلام کرد.

به نوشته لیبرتا دیجیتال زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید در این فصل هدایت هیچ باشگاهی را نخواهد پذیرفت؛ زیرا او منتظر نیمکت مربیگری تیم ملی فرانسه است.

از سوی دیگر دیدیه دشان، سرمربی فرانسه اعلام کرده است که قصد ندارد پست خود را به زودی ترک کند؛ مگر این که در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ نتیجه لازم را نگیرد. با این وضعیت زیدان باید منتظر باشد تا نوبت او فرا برسد.

پاری‌سن‌ژرمن در آستانه توافق با دوناروما

باشگاه پاری سن ژرمن در آستانه امضای قرارداد با دروازه بان جوان آث‌میلان قرار دارد.

به گزارش اسکای اسپورت ۲ طرف در آستانه رسیدن به توافق هستند و پاری سن ژرمن به زودی خرید او را اعلام خواهد کرد.

دوناروما اکنون برای گذراندن آزمایش‌های پزشکی در کمپ تیم ملی ایتالیا به سر می‌برد.

تیم‌های بارسلونا و یوونتوس برای خرید دوناروما ابراز تمایل کرده، اما هنوز پیشنهادی ارائه نکرده اند.

تماس چلسی با هالند

به نوشته دیلی میل، چلسی اولین گام‌های خود را برای جذب ارلینگ هالند، ستاره دورتموند برداشت و  به طور رسمی با بورسیا دورتموند برای خرید این مهاجم نروژی تماس گرفته است.

ظاهرا توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی برای تقویت تیم خود نیاز به یک مهاجم گلزن دارد و حالا او در جست و جو‌های خود به هالند رسیده است؛ اما آبی‌های لندن می‌دانند که برای خرید این بازیکن باید مبلغ هنگفتی بپردازند. به خصوص این که اگر دورتموند بخواهد جیدون سانچو دیگر ستاره خود را نیز تابستان امسال به فروش برساند.

بیشتر بخوانید

اولین خروجی آنچلوتی از رئال مشخص شد آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منچسترسیتی برای خرید کین سقف تعیین کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات یوونتوس ایتالیا فوتبال اروپا نقل و انتقالات خدمت بگیرد برای خرید هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

به نقل از تسنیم سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898593

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر