Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه ۴ تهران با تشریح برنامه های این منطقه در هفته محیط زیست گفت: همزمان با آغاز هفته محیط زیست ۲۰ کتابخانه محیط زیستی در سطح محله های منطقه ۴ راه اندازی می شود.

امتداد :معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه ۴ تهران با تشریح برنامه های این منطقه در هفته محیط زیست گفت: همزمان با آغاز هفته محیط زیست ۲۰ کتابخانه محیط زیستی در سطح محله های منطقه ۴ راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، “مجید رجبی” با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه های محیط زیستی منطقه ۴ با شعار”احیای اکوسیستم” و افتتاح نخستین”خانه محیط زیست” در محله حکیمیه و حدود ۲۰ کتابخانه محیط زیستی در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.

رجبی با اشاره به احیای جنگل ها و بوستان های سطح منطقه گفت: در خصوص احیای جنگل ها و بوستان ها با شعار امسال هفته محیط زیست ، هفته اکوسیستم اقدامات ویژه ای ازجمله کاشت بیش از ۲۰ گونه مقاوم و سازگار به خشکی و کم آبی صورت گرفت.

معاون خدمات شهری منطقه ۴ در ادامه گفت: برپایی نمایش های خیابانی، برگزاری مسابقات مجازی نقاشی،داستان نویسی و مقاله نویسی با موضوع حفاظت از زمین، وبینار آموزشی و کارگاه آموزشی به صورت گروهی با حضور کارشناسان زیست محیطی در سطح محله ها از جمله برنامه های فرهنگی آموزشی این هفته است.

رجبی در پایان گفت: اهدای جوایز نفیس به ۱۰ نفر از دوست داران محیط زیست و اطلاع رسانی هفته محیط زیست از طریق توزیع پوستر و نصب بر روی خودروهای حمل و نقل عمومی در هفته “محیط زیست” از دیگر برنامه های هفته محیط زیست است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: هفته محیط زیست منطقه ۴ محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی

محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به نشست کمیسیون متبوع خود با رئیس سازمان محیط زیست گفت: جلسه‌ای با آقای سلاجقه، رئیس سازمان محیط زیست داشتیم و در این جلسه به این سازمان ماموریت دادیم تا به صورت هفتگی به مجلس گزارش ارائه دهد.   وی افزود: به سازمان محیط زیست اعلام کردیم برای اینکه بتوانیم عقب ماندگی‌های این حوزه را برطرف کنیم، بدون ارائه لایحه به مجلس، موضوع مورد نظر خود را به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه دهد تا مجلس خود در قالب طرح وارد عمل شده و موضوعاتی محیط زیستی را قانونی برطرف کند.

دیگر خبرها

  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد