Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، یوسی کوهن، رئیس سابق موساد در اولین سخنرانی خود پس از اتمام دوره ریاست خود در اول ژوئن، دیشب (دوشنبه) در طی اظهاراتی درباره برخورد غربی‌ها با مسئله هسته‌ای ایران ابراز نگرانی کرده و مدعی شد: «غرب در مورد مسئله هسته‌ای ایران که باعث بی ثباتی در خاورمیانه شده است، با نرمی برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

یوسی کوهن همچنین ادعا کرد: «ما باید با ایران سرسخت و مصمم باشیم. باید به ایران اعلام کنیم که اقدامات آن غیرقابل قبول است. این روند اصلی استراتژیک ما است.»

رئیس سابق موساد در ادامه اتهامات خود به ایران افزود: «اگر آمریکا عراق را ترک کند، ایران آن را تصرف خواهد کرد. موشک‌هایی که در عملیات «نگهبان دیوارها» از سمت نیرو‌های مقاومت پرتاب شد، تا حد زیادی از طرف ایران تامین شده بود.»

او همچنین در مورد سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان مدعی شد: «هنوز مشخص نیست که او دچار کرونا شده است یا خیر، اما می‌دانیم که مشکلی برای او پیش آمده است و ما در تلاش هستیم این موضوع را روشن کنیم.»

پیش از این خبرگزاری فلسطینی معا در خبری به نقل از نزدیکان دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرده بود وضعیت سلامتی او رو به بهبود است و او اکنون بهتر از گذشته شده است.

این منابع اعلام کردند دبیرکل حزب الله لبنان مبتلا به کرونا نیست؛ بلکه به خاطر حساسیت های بهاری تحت درمان قرار گرفته است.

او همچنین مدعی شد که در دوران تصدی سمت خود به عنوان رئیس موساد یک عامل اصلی تسهیل کننده و طرفدار انتقال وجوه از قطر به حماس برای جلوگیری از فروپاشی اقتصادی در غزه بوده است.

پیشتر یوسی کوهن، رئیس مستعفی موساد لفاظی‌هایی علیه ایران داشته و مدعی شده بود که رژیم صهیونیستی باید فعالیت‌های نظامی خود علیه ایران را افزایش دهد.

چندی پیش، دیوید بارنیا، معاون قبلی موساد رسما به عنوان رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به جای یوسی کوهن منصوب شد.  

رژیم صهیونیستی در حالی نگران بازگشت آمریکا به برجام است و ادعای واهی تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای به طور مداوم از سوی مقامات این رژیم مطرح می‌شود که خود با در اختیار داشتن شمار زیادی کلاهک هسته‌ای خطری جدی برای امنیت منطقه و جهان محسوب می‌شود. موضوعی که همواره با سکوت جامعه بین المللی همراه بوده و هیچگاه از تدابیری که نسبت به برنامه هسته‌ای ایران اتخاذ شده، در قبال برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی خبری نبوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یوسی کوهن رژیم صهیونیستی سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی یوسی کوهن هسته ای مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به جنایات وحشیانه خود در غزه ادامه می‌دهد و به دنبال پایان دادن کامل مظاهر زندگی در غزه است.

رئیس جریان حکمت ملی عراق بیان کرد: رژیم صهیونیستی در برابر دیدگان جامعه جهانی به کشتار ساکنان غزه ادامه می دهد.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی در غزه افزود: حمله به مرکز درمانی ناصر و کشته و ناپدید شدن صدها نفر از ساکنان غزه در آن یکی از حلقه‌های زنجیره جنایات رژیم وحشی است.

رئیس جریان حکمت ملی عراق در پایان ضمن محکوم کردن کشتار دسته‌جمعی مردم غزه از همه ملت‌ها و دولت‌های جهان و نهادهای بین‌المللی خواست که برای نجات ملت فلسطین از ماشین جنگی رژیم صهیونیستی که پیر و جوان و کودک و زن نمی‌شناسد، دست به اقدامی انسانی بزنند و رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش قطع‌نامه شورای امنیت درباره توقف جنگ کنند.

کد خبر 6086538

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • مُهر پایان طوفان الاقصی و وعده صادق بر دوره آمریکایی خاورمیانه
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند
  • عملیات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • حملات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • عطوان: حملات تلافی‌جویانه حشدالشعبی در راه است