Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ترکیب ایران برای بازی با کامبوج به نسبت بازی با بحرین دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد.

می دانیم که نتایج تیم پنجم از جدول بازی ها پاک خواهد شد. بنابراین زدن ۱۰۰ گل هم به کامبوج نفعی برای کسی ندارد.

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی، اسکوچیچ برای بازی جمعه تیمش را با یک ترکیب جدید روانه میدان خواهد کرد و به مهره هایی میدان خواهد داد که در دو بازی اخیر کمتر به میدان آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف سرمربی تیم ملی این است که بازیکنان اصلی تیم را برای بازی با عراق سر و حال آماده نگه دارد. تیم ملی در آب و هوای گرم منامه روزهای سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته و به همین دلیل اسکوچیچ به بازیکنان اصلی تیم ملی در بازی با کامبوج استراحت خواهد داد.

در حالی که حریفان سه بازی در منامه انجام می دهند تیم ملی باید ۴ بازی را پشت سر بگذارد و این یکی از دلایل برای استراحت دادن به بازیکنان اصلی تیم ملی در بازی با کامبوج خواهد بود.

دیدار ایران – کامبوچ ساعت ۱۹ روز جمعه در استادیوم المحرق برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران و کامبوج ترکیب تیم ملی تیم ملی تیم ملی ایران جام جهانی 2022 مقدماتی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی نخستین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از ساعت 12:30 امروز در سالن هائومارک تایلند آغاز کرده و مقابل افغانستان قرار گرفته که سرمربی و بازیکنان حریف شناخت خوبی از شاگردان وحید شمسایی دارند.

جدا از اینکه مجید مرتضایی هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را برعهده دارد و به دلیل سال‌ها حضور و فعالیت در لیگ برتر شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی و تفکرات وحید شمسایی دارد، بازیکنان افغانستان هم در لیگ برتر ایران به میدان رفته‌اند.

محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی 5 بازیکنی هستند که در شروع بازی برای افغانستان به میدان رفتند که اسامی آنها جالب توجه است.

افغانستان نخستین حضورش در جام ملت‌های آسیا را با این بازیکنان و سرمربی ایرانی خود تجربه می‌کند و به دنبال خلق شگفتی و نمایش موفق مقابل ایران است.

دیگر خبرها

  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید | بازیکنان لیگ برتری در ترکیب رقیب تیم ملی
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر اعلام شد
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟