Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@02:16:38 GMT

ارلینگ هالند از انتقال به چلسی استقبال می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۶۰۶۸

مهاجم نروژی زنبورها از انتقال به چلسی استقبال می کند.

ارلینگ هالند، مهاجم 20 ساله و نروژی باشگاه دورتموند مدت ها است که مورد توجه سران باشگاه چلسی قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مت لاو از تلگراف، ارلینگ هالند علاقه مند به حضور در چلسی است و از انتقال به این باشگاه استقبال می کند. موضع باشگاه دورتموند نیز مشخص است و تنها در صورت پرداخت 150 میلیون پوند، هالند به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران چلسی این آمادگی را دارند که تا تابستان سال آینده صبر کنند تا بند آزادسازی 75 میلیون یورویی این مهاجم نروژی فعال شود. منچستریونایتد، منچسترسیتی و رئال مادرید نیز به جذب هالند علاقه دارند اما اولویت باشگاه های شهر منچستر جذب این مهاجم جوان نیست و لوس بلانکوس نیز در این تابستان برای به خدمت گیری او اقدام نخواهد کرد. در صورتی که آبی ها نتوانند با سران دورتموند بر سر جذب هالند در این تابستان به توافق برسند، این احتمال وجود دارد که با آن ها توافق کنند تا هالند یک سال دیگر نیز در این باشگاه آلمانی بازی کند و در تابستان سال آینده با مبلغی کمتر از 150 میلیون پوند به چلسی بپیوندد.

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با نادر فریاد شیران؛ دم علی کریمی گرم، دست خیلی ها را رو کرد! مهدی محمد نبی در طرفداری: اگر دوباره کی روش را نگه می داشتم، خودم باید می رفتم! سعید عزیزیان در طرفداری: به من گفته بودند رشید مظاهری ذخیره باشد مشکل درست می کند! دینیه: آنچلوتی می گفت اگر مهمانی می روید مرا هم ببرید! ادعای عجیب کریس اسمالینگ و همسرش: بشقاب پرنده دیدیم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم

به گزارش giantfreakinrobot، تام هالند بازیگر مرد عنکبوتی چهاردرباره حضور بیشترش در Spider-Man 4 خبر داد.

از زمانی که فیلم Spider-Mane در سال 2021،موفقیت بسیاری کسب کرد و طرفداران بسیاری را برای دریافت اطلاعاتی در مورد چهارمین فیلمی که  توسط تام هالند و جان واتس با نام اسپایدر من یا بدون بازگشت به خانه جذب کرد.

 تام هالند می‎گوید او در همان ابتدای برنامه ریزی‌‌ها و اوایل کار برای چیزی که امیدوار بوده است به مرد عنکبوتی 4 تبدیل شود، درگیر بوده است. این بازیگر می گوید که به شخصیت مرد عنکبوتی پایبند است.

تام هالند خطاب به کسانی که ممکن است نگران این باشند که چگونه می‌توانند اسپایدرمن یا بدون راه بازگشت به خانه را با حضور شخصیت همیشگی اش دنبال کنند صحبت کرده است و اگر شما به عنوان مخاطب اسپایدر من نگران بودید که تام هالند صدای پایان دادن به مرد عنکبوتی 4 یا حتی بازی او در نقش پیتر پارکر باشد، او به صراحت گفت که هرگز چنین نخواهد شد.

هالند بازیگر با درک قدرت بزرگ و مسئولیت بزرگی که با چنین بازی مورد علاقه طرفداران  این شخصیت همراه است، گفت: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم. از این رو واضح است که تام هالند می خواهد برای همیشه نقش مرد عنکبوتی را بازی کند.

بسیاری از طرفداران متعجب بودند که چگونه اوضاع برای تام هالند و اسپایدر من به هم خورده است و این درحالی بود که  هالند مشغول بسیاری از پروژه های دیگر است، به نظر می رسد آینده فرانچایز ابرقهرمانی او نه تنها آینده خوبی قرار دارد و جدی گرفته می شود، بلکه این چیزی است که  هالند و تیم خلاق  آن را ارزشمند می دانند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان