Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

کمبود دارویی

باسلام خواهش دارم عاجزانه پیگیری کنید سپاس فراوان، من ساکن فیروزآباد فارس الان پنج ماه تمام داروخانه شهر سر می زنم چیزی به نام قرص معده پیدا نمی کنم پیگیری کنید

کنکور یا انتخابات

سلام ما رای اولی ها دوست داریم مشارکت کنیم ولی نمی دونیم به کنکور فکر کنیم یا  کنکور لطفا پیگیر تعویق کنکور باشید

افزایش بی دلیل قیمت سایپا

سلام روز بخیر

چند روز پیش قیمت کارخانه خودرو زامیاد دوگانه سوز سایپا حدود 189 میلیون بود اما بعد از دو روز قیمت کارخانه وانت زامیاد حدود 40 میلیون افزایش پیدا کرد چرا با توجه به اینکه هیچ محصولی و قطعه ای و حتی قیمت آهن که افزایش نداشته به چه دلیل در دو روز این محصول سایپا 40 میلیون افزایش قیمت پیدا کرده  اگر امکانش هست این مورد را برسی کنید چون ما در این مورد مالباخته هستیم با تشکر از پیگیری های شما

انشعاب آب

با سلام وخسته نباشید، برخی از خلنوارها درمناطق روستایی که بامشکلات تورم مصالح اقدام به ساخت منزل مسکونی نموده وجهت انشعابات وهمچنین کنتور انشعاب آب شرب اقدام نموده اند  لطفا دراین زمینه پیگیری تادرخصوص نصب کنتور راحت تر وباتخفیف درمنطقه روستایی واگذار شود باتشکر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام املاک

با سلام وخدا قوت درخصوص سامانه ثبت املاک ترتیبی داده شود که راحت تر ومهلت آن نیز تمدید گرددلطفا پیگیری شود باتشکر.

وام ازدواج

من سال 95 ازدواج کردم و به بانک تجارت معرفی شدم و اینقدر رفتم اومدم تاکه نوبتم شد بطور آشکار دیدم طرف آمد خیلی منظم رفت پیش رییس بانک و برای وامش صحبت کرد و بقول رییس بانک گفت تا آخر هفته به حساب تون واریز می شه اما من یک سال رفتم اومدم از آخرش گفتن مهلتش تمام شده و ندان یعنی این عدالت ماست...

عدم رسیدگی به بیمار در بیمارستان علی بن ابی طالب زاهدان

با سلام و احترام یازده روز است که بیمار ما در بخش احیا بیمارستان علی بن ابی طالب بستری است و منتظر انجام آندوسکوپی است از آنجایی که بیمار مبتلا به کروناست پزشک مربوطه حاضر به انجام مسئولیت خویش نیست و می گوید تا کرونا بیمار درمان نشود آندوسکوپی انجام نمی دهم و از طرف دیگر متخصص ریه می گوید  تا آندوسکوپی نشود نمی توانم درمان کرونا را انجام دهم یعنی یازده روز است که بیمار ما بدون شروع روند درمان در بیمارستان بستری است و ما باید هزینه ی آن یازده روز را پرداخت کنیم .هیچ کس جوابگوی ما نیست و ما نمی دانیم به کدام مرکز یا ارگان باید مراجعه کنیم تا مشکلمان حل شود حال بیمار اصلا مساعد نیست و به دلیل خونریزی داخلی هر روز به بیمار خون تزریق می کنند و پلاکت خون بیمار نیز پایین است.از شما عاجزانه خواهشمندیم صدای ما را به گوش مسئولین برسانید

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار خوروبیابانک در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گفت: در پیگیری اعضای کارگروه شهرستان؛ تعهدات اشتغال در سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن افزایش ۲۵ درصدی به همراه داشته است.
مرتضی غلامرضایی افزود: تداوم و افزایش نظارت‌ها در حوزه اشتغال، پیگیری اعطای تسهیلات اشتغال جاماندگان تبصره ۱۶، اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و ... تسهیلات بند (د) تبصره ۱۶، اطلاع رسانی سامانه کاریابی و جستجوی اشتغال، موارد مرتبط با اعتبار سنجی متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی از جمله مواردی بود که در این جلسه بیان شد.

دیگر خبرها

  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فراورده‌های خونی
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان
  • تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت پراید در بازار
  • کاهش کمبود‌های دارویی به ۱۱۲ قلم
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول