Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون بعد از بازی با بحرین صحبت هایی را به زبان آورد که می تواند برای بازیکنان و مربی های ایرانی یک کلاس درس باشد.

به گزارش طرفداری، بازیکنان و مربی های ایرانی عادت عجیبی دارند، اینکه معمولا ناکامی های خود را به شرایط بیرون از فوتبال ربط می دهند تا به این شکل شکست خود را توجیه کنند.

اما رویه سردار آزمون کاملا متفاوت با آن چیزی است که خیلی از بازیکنان ایرانی آن را در پیش گرفته اند، جایی که او وقتی با سوالی در مورد هوای گرم منامه برای بازی تیم ملی و کیفیت بد چمن محل برگزاری مسابقه روبرو شد به این شکل به آن پاسخ داد:

 مشکلی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ما و عراق هم شرایط یکسان است. هیچ بهانه‌ای مثل گرمای هوا وجود ندارد. قبلا گرمای هوای بحرین را بهانه کردیم که برای ما گران تمام شد، اما حالا تمام تمرکز را روی موفقیت تیم می‌گذاریم و می‌گوییم همه چیز عالی است و کم و کاستی نداریم.

سردار آزمون که فوتبالش را در لیگ روسیه آغاز و در همین کشور رشد کرده، با صحبت هایی که انجام داد، یک کلاس آموزشی رایگان برای بازیکنان ایرانی برگزار کرد و به آنها یاد داد برای توجیه ناکامی های خود دنبال بهانه نباشند.

 

بیشتر بخوانید:

حق با سردار بود، بحرین برزیل نبود | بازخوانی گفتگوی آزمون با طرفداری

بازتاب درخشش سردار آزمون در رسانه های روسی

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در طول این فصل بوده است اما هفته گذشته با لایک کردن توییتی که انتقاد از اریک تن‌هاخ بود بار دیگر جنجال آفرین شد و هیاهوی بسیاری را ایجاد کرد.

این موضوع با واکنش تند بسیاری از هواداران شیاطین سرخ روبرو شد که معتقد بودند بازیکنان این تیم نباید به صورت علنی از سرمربی انتقاد کنند و باشگاه یونایتد هم اعلام کرد که این بازیکن از سرمربی این تیم به خاطر رفتار نادرستش عذرخواهی کرده است.

با این حال گفتگو درباره این اتفاق و فرهنگی که بین بازیکنان رواج پیدا کرده همچنان ادامه دارد و فردیناند در پادکستش در این باره گفت:« من حتی از صحبت کردن درباره این موضوع هم نفرت دارم اما شما دیدید که گارناچو چند روز قبل توییت عجیبی را لایک کرد.

این رفتار کاملا نادرست و بی‌احترامی است و نباید به صورت علنی انجام شود، حتی اگر او با تصمیمات تن‌هاخ موافق نیست. معمولاً فرهنگ موجود در باشگاه باید به بازیکنان جوان یاد دهد که تصمیمات درستی بگیرند.

حتی زمانی که او تصمیم نادرستی می‌گیرد باید یک نفر در رختکن به او تذکر بدهد و بگوید اگر مشکلی با مربی دارد به صورت رودررو با خودش صحبت کند و دست از انجام چنین کارهایی بردارد. در غیر این صورت، این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد.»

دیگر خبرها

  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • گفت‌وگو با چهره ماندگار معماری ایران به بهانه روز معماری/ حیاط‌های خالی از حیات
  • تعدادی از بازیکنان مشترک رئال‌مادرید و بارسلونا به بهانه جدال امشب دو تیم (عکس)
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند