Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@09:49:26 GMT

پیام سازمان بسیج ورزشکاران به تیم ملی فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۶۵۲۰

پیام سازمان بسیج ورزشکاران به تیم ملی فوتبال ایران

سازمان بسیج ورزشکاران در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین در مسابقات مقدماتی جام جهانی پیامی صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  سازمان بسیج ورزشکاران در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین در مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

تلاش شما در شاد کردن دل مردم ایران اسلامی و پیروزی مقتدرانه بر بحرین در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، شایسته تمجید و قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص که این دیدار در شرایط نابرابر و ظلمی آشکار در گرفتن حق میزبانی از کشورمان برگزار شد لذا شیرینی این برد دو چندان شد.

امید است با اتکاء به خداوند متعال در ادامه این رقابت‌ها نیز، با کسب دو پیروزی شیرین دیگر، راه را برای صعود به جام جهانی هموار کنید.

بسیج ورزشکاران در کنار همه مردم از خداوند طلب سلامتی، عزت و پیروزی برای ملت ایران، ورزشکاران و به خصوص اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان دارد.

عزیزی خادم: فوتبال ایران تا به حال در چنین وضعیت دشواری نبوده است/ در یک تلاطم پیچیده تاریخی قرار داریم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتبال بسیج ورزشکاران تیم ملی فوتبال فوتبال ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌ اسلامی در صیانت از منافع مشروع خود با اقتدار ایستاده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، درمتن پیام "پیام احمدی "مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان آمده است :

بسمه‌تعالی

﴿قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ﴾

با آنان به نبرد برخیزید تا خداوند آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزی دهد و سینه‌های [پر سوز و غم] مردم مؤمن را شفا بخشد. (سوره مبارکه توبه ،آیه ۱۴)

عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که با غرش موشک‌ها و حرکت نورانی پهپادها در آسمان غربی آسیا، شبی بی‌مانند را در تاریخ جهان به یادگار گذاشت، گواه آن دارد که ایران اسلامی در صیانت از منافع مشروع خود همچنان با صلابت و با اقتدار ایستاده است و در پاسخ به هر تجاوزی، کوبنده و پشیمان کننده وارد کارزار می‌شود.

این عملیات دندان‌شکن نه تنها پیامی آشکار برای رژیم اشغالگر قدس به همراه داشت بلکه قدمی شد برای رسیدن به آرزوی همه آزادگان و مرهمی شد برای آرامش خاطر دردمندان.

بر خود لازم می‌دانم، ضمن تبریک و شادباش این پیروزی عزتمندانه به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدا و مردم مقاوم و دلیر محور مقاومت از ایران اسلامی تا عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین، از درگاه خداوند متعال نابودی هر چه سریعتر تمامی ستمکاران و در رأس آن‌ها رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی را مسئلت می‌نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895336

دیگر خبرها

  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • ایران‌ اسلامی در صیانت از منافع مشروع خود با اقتدار ایستاده است
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات وعده صادق
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات «وعده صادق»
  • پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • رئیس بسیج ورزشکاران: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی نشان داد با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • پیام بسیج سازمان منابع طبیعی به مناسبت عملیات وعده صادق
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور