Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی در ادامه مناظره در دفاع از سخنان خود گفت: 

مردم ما امروز در سخت ترین دوران زندگی خود هستند، ما در زمان جنگ هم چنین سختی را نداشتیم. اما آیا تورم را می توان کاهش داد؟ بله می شود. آیا می توان با کرونا مقابله کرد؟ بله، آیا می شود ارزش پول را به قدرت گذشته برگرداند؟ بله.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه روحیه ما نمی توانیم در کشور حاکم شده است و جوانان مستعد را به گوشه رانده است.

من معتقدم سال ۱۴۰۰، سال گشایش است و امید دیدنی است.

درباره نقد آقایان زاکانی و همتی هم می گویم، ۱۳۷ میلیارد ارزش یارانه پنهان است. مطمئن باشید با کمک پولی که در کشور حیف و میل می شود می توان مشکلات را حل کرد. من قبول دارم اگر مدیریت جهادی در کشور مستقر شود،

بسیاری از مشکلات حل می شود. البته آقای رئیسی گفتند برنامه هست اما من می گویم برنامه نیست؟ در دولت فعلی برنامه سه مرتبه تغییر کرده است.

همچنین سخن آقای جلیلی درباره ماهیت مناظره را قبول دارم و امیدوارم در مناظره سوم این اتفاق رخ دهد.

۲۱۶۲۱۶

کد خبر 1523347

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است

کریمی‌‌ سنجری تصریح کرد: قانون صراحت دارد که بنا بر مصوبه نوسازی ناوگان شهری چون خودروهای برقی به صرفه‌جویی در مصرف سوخت کشور می‌انجامد تسهیلات مرتبط با آن به صورت بلاعوض پرداخت شود زیرا این خودروها برای دولت سودآور است و به کاهش واردات بنزین و یا افزایش صادرات این سوخت می‌انجامد.

وی اضافه کرد: در واقع با جایگزین شدن خودروي برقي سالانه بین ۸ تا ۱۰ هزار لیتر بنزین به ارزش ۴ تا ۵ هزار دلار صرفه جویی می شود که بايد بخشي از اين صرفه جويي به صورت یارانه به خریدار تاکسی برقی پرداخت شود

مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت درباره قیمت تاکسی‌های برقی توضیح داد: خودروهای برقی که به عنوان تاکسی استفاده می‌شوند کمتر از ۲۰ هزار یورو قیمت دارند که برابر با رقمی حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و با توجه به یارانه‌ای که قرار است پرداخت شود در واقع خریدار کنونی تاکسی برقی آن را با نصف قیمت واقعی خریداری می‌کند.

وی همچنین درباره تامین زیرساخت‌های مربوط به شارژ تاکسی‌های برقی گفت: همزمان با افزایش واردات خودروهای برقی در ماه‌های پیش رو ایجاد ایستگاه‌های شارژ نیز در شهرهای سراسر کشور توسعه می‌یابد.

به گفته سنجری،۷ هزار خودروی برقی در راه ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ورزش را برای همه مردم گران می‌کند
  • وعده اقتصادی محسن رضایی +جزئیات
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان نسبت به ابتدای دولت سیزدهم
  • محسن رضایی خطاب به اسرائیلی‌ها: سر عقل بیایید
  • محسن رضایی: رژیم صهیونیستی از همانجا که شلیک کرد، موشک دریافت کرد
  • محسن رضایی: امشب پایان دوران بزن‌ درروی صهیونیست هاست
  • واکنش محسن رضایی به حمله تنبیهی ایران