Web Analytics Made Easy - Statcounter



نماینده یکی از شرکت‌های طلبکار باشگاه استقلال با حکم توقیف اموال در این باشگاه حضور پیدا کرد اما با وی توافق صورت گرفت.

به گزارش تسنیم،‌ امروز (سه‌شنبه) فردی با حکم توقیف اموال باشگاه استقلال و با ماشین خاور به ساختمان این باشگاه مراجعه کرد. این شخص نماینده شرکتی بوده که البسه استقلالی‌ها را در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده تامین می‌کرد و بعد از گذشت چند سال هنوز تمام مطالباتش را نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از این طلب اخیراً از سوی باشگاه پرداخت شده ولی حدود 100 میلیون تومان از آن باقی مانده است. حساب‌های باشگاه استقلال مسدود است و هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره، نامه‌ها و چک‌های باشگاه را امضا نمی‌کنند. بنابراین امکان پرداخت این مطالبات و حتی هزینه‌های جاری استقلال در این شرایط وجود ندارد.

مدیرعامل استقلال با فردی که امروز به باشگاه مراجعه کرده به توافق رسید تا فعلا و به صورت موقت جلوی توقیف اموال گرفته شود.

***

صدور روادید ۳ استقلالی در هاله‌ای از ابهام

تیم فوتبال استقلال این روزها منتظر حضور و بازگشت خارجی‌های خود به جمع آبی‌پوشان است.

با شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر، قرار است شیخ دیاباته و میلیچ با بازگشت به تهران دوباره برای استقلال به میدان بروند. تا این‌جای کار شیخ دیاباته درگیر ویزای خانواده‌اش است و مشخص نیست چه زمانی این مساله حل خواهد شد.

هم‌چنین میلیچ که نه مطالبات خود را دریافت کرده و نه قراردادش تمدید شده، بازهم قصد بازگشت به جمع آبی‌پوشان را دارد و این بازیکن هم همچنان مشکل ویزایش توسط باشگاه استقلال در حال حل شدن است.

و در پایان گابریل پین، دستیار فرهاد مجیدی که تا اینجای کار از راه دور آبی‌پوشان را زیر نظر دارد، هم‌چنان با مشکل ویزا مواجه است و باید منتظر ماند و دید در کنار انبوه مشکلات استقلال، باشگاه چه راه‌حلی برای این مساله می‌اندیشد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اتفاق خوب برای کاپیتان استقلال بعد از شب جنجالی اراک

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلالی‌ها که روز گذشته بعد از کلین‌شیت مقابل آلومینیوم اراک شادی گل جالبی انجام داد تا مشخص شود به زودی پدر می‌شود، امروز تولد فرزندش را جشن گرفت.

دروازه‌بان باتجربه استقلالی‌ها یک فرزند به نام مانلی داشت و امروز دومین فرزند او نیز به دنیا آمد.

حسینی با انتشار تصویری از دست خودش و پسرش در شرایطی که این فرزند نورسیده انگشت او را با دست گرفته، در صفحه شخصی‌اش نوشت: «خوش اومدی پسرم، خدایا شکرت.»

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • توقیف بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی در زنجان
  • پرواز فردای تیم ملی فوتسال به دبی در هاله‌ای از ابهام!
  • توقیف بنز قاچاق میلیاردی در زنجان
  • بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد
  • فروش سهام سرخابی‌ها در هاله‌ای از ابهام
  • (عکس) اتفاق خوب برای کاپیتان استقلال بعد از شب جنجالی اراک
  • آیین‌نامه به‌روزرسانی نشده، دردسر جدید فوتبال ایران/ صدور ابلاغیه انضباطی برای مصاحبه استقلالی‌ها در اراک
  • آئین نامه به روز رسانی نشده، دردسر جدید فوتبال ایران/صدور ابلاغیه انضباطی برای مصاحبه استقلالی ها در اراک