Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اولویت ما حفظ جان مردم است و بر مشارکت حداکثری با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید داریم.

حسین کلانتری روز سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در نشست فوق العاده ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد، افزود: وضعیت شیوع کرونا در استان نگران کننده است.

وی با اشاره به اینکه تا چند هفته پیش روند کاهش بستری در استان مطلوب بود، اظهار کرد: اکنون نه تنها روند بستری کاهش یافت بلکه تعداد ترخیصی ها نیز کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همیشه تعداد ترخیصی ها بیشتر از بستری بود و این آمار آرام آرام به سمت تعادل پیش می رفت اما در حال حاضر ۱۲نفر بستری ها بیشتر از ترخیصی ها است و ۸ نفر آن مربوط به بیمارستان شهید بهشتی است.

کلانتری تاکید کرد: این آمار نشان دهنده شیوع ویروس کرونا در تجمعات انتخاباتی است.

وی ادامه داد: تنها راه چاره برای برون رفت از این مشکل رعایت دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر ستاد انتخاباتی برای برگزاری برنامه و دعوت از مهمانی جهت سخنرانی باید به صورت کتبی از فرمانداری شهرستان مربوطه مجوز داشته باشد.

کلانتری تصریح کرد: مجری برنامه باید نسبت به رعایت پروتکل ها در ستاد مربوطه متعهد شود.

وی با تاکید بر اینکه تجمعات عمومی در فضای بسته ممنوع است، گفت: برگزاری این تجمعات در فضای باز با رعایت پروتکل ها مانعی ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی از شهرهای استان خوزستان که در همسایگی استان قرار دارند در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، اظهارکرد: سایر استان های همجوار از جمله چهارمحال و بختیاری نیز شرایط مطلوبی ندارند که انتظار دارند که مردم استان که بیشتر با این استان در ارتباط هستند نسبت به سلامت خود و سایر شهروندان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

کلانتری خواستار بررسی فاصله اجتماعی و تهویه در پاساژ ها و بازار از سوی صمت شد و تاکید کرد: میراث فرهنگی نیز نسبت به رعایت پروتکل ها در هتل ها و اقامتگاه های گردشگری اقدامات لازم را انجام دهد.

وی خواستار نظارت ویژه فرمانداری های ۹ گانه استان شد و در بخش دیگری از سخنانش، تصریح کرد: از روز چهارشنبه تا غروب جمعه نیروی انتظامی ورود خودروهای غیر بومی به استان را کنترل کند. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج نسبت به مسدود کردن محدوده آبشار از روز چهارشنبه تا جمعه اقدامات لازم را انجام دهد.

کلانتری خاطرنشان کرد: از مردم استان تقاضا داریم که در برابر کرونا مراقبت کنند و امید است با رعایت دستور العمل ها و دوری از تجمعات بتوانیم زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم عادی انگاری و بی خیالی بر رفتار اجتماعی ما حاکم نشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از نحوه کنترل مبادی ورودی شهرها بازدید خواهدکرد، گفت: فرمانداران در همه شهرستان ها بازدیدهای میدانی داشته باشند و کمیته های نظارت اقدامات لازم را انجام دهند.

کلانتری با تاکید بر اینکه ما به دنبال مشارکت حداکثری هستیم، افزود: مشارکت حداکثری به این معنا نیست که با ازدحام سبب شیوع کرونا شویم بلکه باید بستری را فراهم کنیم مردم با خیال راحت ورود کنند و در این راستا تعداد صندوق ها را افزایش می دهیم چرا که اولویت ما حفظ سلامت مردم است.

وی بیان کرد: مشارکت مردم تعیین کننده است و رعایت فاصله اجتماعی در تجمعات ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس همه باهم علیه کرونا استاندار کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد رعایت پروتکل ها مشارکت حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با یاد و خاطره سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران، انجام عملیات تاریخی، قاطع و تعیین کننده وعده صادق را تبریک گفت.

وی افزود: در کارنامه سید محمود حسینی مردم داری و ایجاد شرایط برای میدان داری و مردم داری به خوبی قابل تشخیص وجود دارد و وحدت و همدلی ایجاد شده برای رفع موانع و کاستی‌های استان نیز به چشم می‌آید.

وی ادامه داد: احیای و فعال سازی واحدهای تولیدی، توسعه ارتباط با کشورهای همسایه، توجه به بخش خصوصی برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی، مهار تورم و رشد تولید و رفع موانع فراروی گردشگری بخشی از دغدغه‌های استاندار مازندران بوده است.

عزیززاده گرجی از تلاش‌ها و زحمات استاندار قبلی مازندران تقدیر کرد و گفت: ظرفیت استاندار جدید و فرصت تحولی موجود در فضای استان و استفاده از نیروهای نخبه می‌تواند استان مازندران را به تعالی سوق دهد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران شرط موفقیت را همدلی و اتحاد بین بخش‌های مختلف دانست.

در این مراسم قرار است یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شود.

کد خبر 6086258

دیگر خبرها

  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است