Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری دید، عثمان طاهری، معاون سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان امروز (سه‌شنبه، ۱۸جوزا) از تمدید تعطیلی مدارس آموزشی، مدارس و دانشگاه‌های این کشور برای دو هفته دیگر خبر داد.

او در این باره گفت: «قرنطینه دو هفته‌ای سراسری از روز شنبه هفته آینده در ۱۶ ولایت از جمله کابل تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته معاون سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان، این قرنطینه شامل تمام نهاد‌های آموزشی دولتی و خصوصی، استخر‌ها و تمام تالار‌های عروسی در این ولایت‌ها می‌شود.

قابل ذکر است که وزارت بهداشت در تاریخ ۸ جوزا، دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و تالار‌های عروسی را در ولایت‌های کابل، غزنی، هیرمند، قندهار، لوگر، ننگرهار، پکتیا، پروان، میدان‌وردک، پنجشیر، بلخ، لغمان، بدخشان، کاپیسا، قندوز و نیمروز برای دو هفته تعطیل کرد.

گفتنی است که در دو هفته اخیر تعداد مبتلایان به بیماری کرونا و فوتی‌های ناشی از این بیماری در بسیاری از نقاط کشور افزایش بی‌سابقه داشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات افغانستان قرنطینه کرونا شیوع کرونا دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زاهدان فردا تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری، به صورت «غیر حضوری» برگزار می‌شود.

کد خبر 6080380

دیگر خبرها

  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • معاون نخست وزیر طالبان: سد «کجکی» پر از آب شده است
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • وقوع حادثه ترافیکی در قندوز
  • وقوع رویداد های ترافیکی در ۳ ولایت افغانستان
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • سد کجکی افغانستان لبریز شد