Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:38:42 GMT

شبکه شاد تا پایان ۱۴۰۰ رایگان است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۶۷۱۷

شبکه شاد تا پایان ۱۴۰۰ رایگان است

نیلوفر شرفی در خصوص شبکه آموزشی دانش آموز(شاد)، اظهار کرد: «شبکه شاد» به عنوان پلتفرم رسمی آموزش مجازی وزارت آموزش و پرورش که فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده است، همچنان به فعالیت خود در تابستان سال جاری ادامه می دهد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، وی افزود: در امتداد سال تحصیلی جاری، برای «فعالیت‌های تابستانی» برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌ایم که به زودی در شبکه شاد اجرایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه‌ این فعالیت‌ها، سرویس «تدریس برتر» است که برای جبران کاستی‌های احتمالی آموزش در سال گذشته فعال شده و در صفحه شخصی دانش‌آموزان بارگذاری شده است.

مسئول شبکه شاد خاطرنشان کرد: دسترسی به، شبکه شاد در سال گذشته براساس دستور «رئیس جمهور» رایگان بود و در حال حاضر نیز براساس «مصوبه مجلس شورای اسلامی»، تا پایان سال ۱۴۰۰ این دسترسی رایگان اعلام شده است، بنابراین در صورتی که خدمت خاصی به صورت غیررایگان به دانش‌آموزان عرضه شود، این موضوع را شفاف سازی و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

شرفی گفت: برنامه‌هایی برای توسعه و بهبود قابلیت‌های، شاد، در تابستان و سال تحصیلی آینده در دستور کار داریم تا اگر به هر دلیلی آموزش مجازی ادامه پیدا کرد، شبکه شاد با کیفیت بالایی در اختیار دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز باشد.

برچسب‌ها آغاز سال تحصیلی مدرسه تابستانه آموزش برخط فضای مجازی وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد دانش‌آموزان آموزش مجازی پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آغاز سال تحصیلی مدرسه تابستانه آموزش برخط آغاز سال تحصیلی مدرسه تابستانه آموزش برخط فضای مجازی وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد دانش آموزان آموزش مجازی دانش آموزان آموزش مجازی شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمایشگاه و جشنواره مهارتی دانش آموزی در کرج برپا شده تا با نمایش بخشی از توانمندی دانش آموزان، گرایش به رشته‌های فنی افزایش یابد. 

در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته های مختلف آثارشان را معرفی می کنند، هم چنین فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی هم در رشته ای جدید به علاقه مندان  معرفی  می شود.

مدیر کل  آموزش و  پرورش  استان  البرز گفت: آموزش دانش  آموزان  در رشته های فنی  و حرفه ای  یکی از  راهکارهای  موثر در  کاهش بیکاری فارغ التحصیلان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم