Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز جاری در نشست خبری که بصورت مجازی با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت بهمن موتور برگزار شد، مهندس ضرابیان مدیر عامل بهمن موتور در خصوص عرضه محصول فیدلیتی و برنامه های پیش روی این شرکت گفت: فیدلیتی یک خودرو به روز است و با پیشرانه 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژ، دارای قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتون متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امکانات و سیستم های ایمنی آن می توان به سیستم شناسایی نقاط کور(BSD)، دوربین 360 درجه، روکش صندلی چرم، سقف پانوراما، صفحه نمایشگر داشبورد و... نام برد و از جهت آپشن و امکانات می تواند در لیست بهترین خودروهای حال حاضر بازار قرار گیرد.
ضرابیان در خصوص میزان تولید این خودرو افزود: با توجه به سرمایه گذاری عظیمی که برای فیدلیتی صورت گرفته به دنبال تولید انبوه هستیم. عرضه این خودرو در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و در سال اول 9200 دستگاه از خودرو فیدلیتی تولید می شود و طی سال های آینده این رقم به 12 تا 15 هزار دستگاه خودرو در سال خواهد رسید.
وی در خصوص داخلی سازی فیدلیتی اظهار کرد: تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت داخلی به کار خواهیم بست و از ظرفیت های قطعه سازان داخلی برای افزایش سطح داخلی سازی بهره مند خواهیم شد.
مدیرعامل بهمن موتور با بیان اینکه گروه بهمن سرمایه‌گذاری عظیمی برای تولید این خودرو کرده است گفت: در قوای محرکه سرمایه‌گذاری بالایی کرده‌ایم که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها از طریق شرکت‌های زیرمجموعه، تولید قوای محرکه را نیز آغاز خواهیم کردیم.
عضو هیات مدیره گروه بهمن در خصوص سیاست ها و برنامه های آتی این شرکت اذعان کرد: خودکفایی بالا خودرو فیدلیتی و قابلیت عرضه محصول با قیمت رقابتی از اهداف اصلی گروه بهمن است.
مدیرعامل بهمن موتور به اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم با تولید فیدلیتی در بهمن اشاره کرد و گفت: فیدلیتی از محصولات استراتژیک بهمن به شمار می آید، از این رو برای تولید این محصول نیروی انسانی زیادی در زنجیره تامین درگیر تولید خواهند بود که در ساخت، مونتاژ، خدمات و سایر بخش ها به کار گرفته خواهند شد. پیش بینی می کنیم در سال جاری برای تولید این محصول با جذب 200 نفر در مجموعه بهمن اشتغال ایجاد کنیم.
مهندس ضرابیان در خصوص نحوه قیمت گذاری این خودرو نیز توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد: محصولات گروه بهمن دارای قیمتی ارزنده بوده و قیمت گذاری مطابق با ضوابط قیمت گذاری خودروی های داخل انجام شده و قیمت به گونه ای تنظیم می شود که مصرف کنندگان بهره ببرند.
عضو هیات مدیره گروه بهمن در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص صادرات این محصول استراتژیک گروه بهمن گفت: در حال حاضر بر روی پوشش نیازی های داخل کشور تمرکز کرده ایم اما برنامه هایی برای صادرات این خودرو به کشورهای منطقه وجود دارد و فعالیت بخش صادرات فیدلیتی نیز آغاز شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گروه بهمن فیدلیتی صنعت خودرو انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بهمن موتور گروه بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه «اَبله» به کارگردانی میثم محمدخانی، تهیه کنندگی فاطمه السادات مختاری و نویسندگی محمد رحمتی، پس از طی مراحل فنی توسط استودیو فیلمچی آماده حضور در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی شد.

فاطمه مختاری، ساقی حاجی پور، کیمیا خلج، سعیده رودبارکی، مطهره موسوی، الهام احمدی، مهنا معراجی، محدثه محمدزاده، بهاره شعبان، طناز رضایی، بهناز حیدری، مرضیه یکتای در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: مرضیه دانشجو کوتاه قامت که در خوابگاهی زندگی می‌کند، در می‌یابد که از سوی هم اتاقی‌های خود مورد تمسخر قرار گرفته؛ اما …

پیش از این، فاطمه مختاری موفق به دریافت جایزه Gold Award بهترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی Best Actor& Director Awards ایالات متحده در فیلم «آنتراک» شده بود. علاوه براین محمدخانی و مختاری که با فیلم کوتاه «هَناسه» در سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور داشتند دومین همکاری را با فیلم کوتاه «اَبله» تجربه کردند.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، تدوین: احسان واثقی، طراح صحنه: حسین کرمی، طراح گریم: امید گلزاده، صدابردار: مسیح حد پورسراج، مدیر تولید: رامین بهزادی، طراح لباس: نیاز حمیدی، منشی صحنه: ساناز هرندی، طراح پوستر: روژان ایرجی، گروه فیلمبرداری: دستیار یک: جلال عالی فکر، دستیاران: عباس قاسمی، مهرداد عصری پور، علیرضا فتحی، گروه گریم: حانیه محمود آبادی، پریسا روغنی، گروه صحنه: دستیار یک: رامین محمدیان، دستیار: علی شجاعی، گروه صدا: میلاد شجاعی، ویدا حدپور سراج، گروه کارگردانی: سرپرست گروه کارگرگردانی: احسان واثقی، دستیار اول و برنامه ریز: حسین بنیاد، دستیار دو: تهمینه مقدم، مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت، عکاس: سارا ملکی، فیلمبردار پشت صحنه: رسول جعفری، دستیار لباس: آتنا کوچکی، گروه تولید و تدارکات: مدیر تدارکات: اسماعیل حسنی، دستیار تدارکات: علی محمدی، ساخت تیزر: مصطفی نوحخوان، مترجم: نازنین احسانی طباطبایی اشاره کرد.

«آخرین شیهه ...» به جشنواره کویینز آمریکا رفت

فیلم کوتاه «آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» به کارگردانی مهدیه محمدی، تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا حسینی و نویسندگی محمدمهدی عزیزمحمدی به سیزدهمین دوره جشنواره کویینز راه یافت و در حال اکران است.

این جشنواره از تاریخ ۱۶ تا ۲۸ آپریل برابر با ۲۸ فروردین تا ۴ اردیبهشت ماه در نیویورک آمریکا برگزار می‌شود و در آن فیلم‌های داستانی بلند، کوتاه و مستند به رقابت می‌پردازند.

مهدخت مولایی و نیما نادری بازیگران این فیلم هستند و دیگر عوامل این اثر عبارتند از مدیر تولید: پرویز کاظم‌لو، جانشین تهیه‌کننده: وحید عبدلی، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، طراح صحنه و لباس: حمید بخشی، مدیر صدابرداری: داوود ربیعی، طراح گریم: پیام ابوالحسنی، تدوین: مهدی توسلی، موسیقی: امید روشن‌بین، صداگذار: محمود لاجوردی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: محمد کشاورز، اصلاح رنگ و نور: علی شعبانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: شیدا صبوری، منشی صحنه: ملیکا یوسفی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: محمود جوانشیر، طراح پوستر: علی غیاث‌آبادی، ساخت تیزر: امید میرزایی و مدیر تدارکات: احسان جهاندیده پاشاکی.

فیلم کوتاه «آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» در موسسه فرهنگی هنری «نگاه آخر» و با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده و پخش بین‌المللی این فیلم برعهده سولماز اعتماد است.

کد خبر 6082149

دیگر خبرها

  • هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان