Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مهرعلیزاده گفت: در دولت خودم سه تن از زنان را به عنوان وزیر و در صورت عدم همکاری مجلس به عنوان معاونین خودم به کار گرفته استفاده می کنم.

به گزارش برنا، محسن مهرعلیزاده در نیمه دوم مناظرات گفت: تا چند سال گذشته دانش هسته ای و توسعه آن اعم از داروسازی، کشاورزی و... به همت جوانان توسعه پیدا کرده و باید انستیتوهای مختلف فعالیت و دانش را بومی و در اختیار فناوری های مختلف قرار دهند و انستیتوهای تحقیقاتی باید راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به جوانان اهمیت بدهیم، آنان را نباید از کشور فراری دهیم و باید جوانان را حفظ کنیم. با حفظ جوانان با کسب مدارج علمی بالا و تراوشات ذهنی خوب، توسعه را به دست می آوریم.با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از کشور شامل جوانان و بانوان هستند که طی سالیان گذشته فشار را تحمل کردند و از حقوق اجتماعی خود نتوانستند دفاع کنند و باید از زنان در فضاهای کارشناسی و مدیریتی استفاده کنیم.

مهرعلیزاده ادامه داد: در هر استان یک نفر از معاونین و در دولت خودم سه تن از زنان را به عنوان وزیر و در صورت عدم همکاری مجلس به عنوان معاونین خودم به کار گرفته استفاده می کنم.میانگین سنی دولت خودم را 45 سال اعلام می کنم. از نخبگان و با سوادان استفاده می کنم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هسته ای کشاورزی فناوری حقوق زنان کارشناسی مجلس دولت نخبگان انتخابات مناظرات انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرامرز ظلی بازیکن سابق فوتبال و پیشکسوت ورزش ایران پیش از ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار کرد.

ظلی که پس از دوره‌ای بیماری به تازگی از بیمارستان ترخیص شده است، در این دیدار از حضور وزیر ورزش و جوانان در بیمارستان و عیادت از او قدردانی کرد.

کیومرث هاشمی نیز پس از مرور برخی از خاطرات و تصاویر دوران بازی ظلی، پیشکسوتان را «گنجینه طلایی» ورزش ایران خواند و با اشاره به سالها تلاش پیشکسوتان در عرصه ورزش، خدمت به آنها را یکی از شئون اصلی حضور مسئولان در جایگاه خود دانست.

در پایان وزیر ورزش و جوانان برای ظلی و تمامی پیشکسوتان آرزوی سلامتی و عافیت کرد.

کد خبر 6079693

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب توسعه اقتصادی می‌شود
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم