Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:05:06 GMT

پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۷۰۶۵

پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان فوتبال ایران

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید ملی پوشان مملو از انگیزه‌اند و قصد دارند مردم را خوشحال و خوشحال تر کنند.

به گزارش "ورزش سه" شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون در گفتگو با بخش خبری ساعت 19 شبکه سه سیما در خصوص پیروزی تیم ملی برابر بحرین گفت: خدا را شاکریم دیروز مورد لطف و رحمت الهی قرار گرفتیم و با این پیروزی تاریخی هم ملت عزیز را خوشحال کردیم و هم توانستیم خودمان در مرحله صعود نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آنچه که در تیم ملی مهم است، یکدلی و یکرنگی است. اعضای تیم ملی و تیم پشتیبان که در منامه هستند، همه خودشان را تشنه و شیفته خوشحالی مردم می دانند؛ آنچه در فدراسیون فوتبال وجود دارد، شیفتگی جهت رضایت افکار عمومی است. تنها چیزی که تعریف شده و به وضوح کامل مشخص است، این است که ملی پوشان مملو از انگیزه هستند و قصد دارند مردم را خوشحال و خوشحال تر کنند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص واریز پاداش پیروزی بحرین به ملی پوشان گفت: پاداش پیروزی برابر بحرین به تیم ملی فوتبال پرداخت شد. هرچند مسائل مادی در مقابل خوشحالی مردم عزیز کمرنگ است و بهترین پاداش برای تیم ملی رضایت افکار عمومی است. جدای از پاداش فدراسیون فوتبال با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان قرار شد پاداش ویژه ای برای پیروزی مقابل بحرین اوایل هفته آینده به حساب ملی پوشان واریز می شود.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌های خود گفت: این پیشنهاد از سوی بنده به وزیر محترم ورزش و جوانان ارائه و با استقبال ایشان مواجه شد و با پیگیری‌های صورت گرفته ان‌شاء‌الله این پاداش نیز در راستای عملکرد ملی‌پوشان طی روزهای نخست هفته آینده پرداخت می شود و از همین جا نیز از آقای دکتر سلطانی فر به جهت همراهی با تیم ملی سپاس‌گزارم.

 

عزیزی خادم در پایان در خصوص دو دیدار تیم ملی برابر کامبوج و عراق گفت: ما که امید به خداوند داریم و تمام تمرکز کادر فنی به دو بازی پیش روست. مهم‌ترین بازی باقی‌مانده ما برابر عراق خواهد بود. با صمیمیت، انسجام و انگیزه ای که بین بچه ها وجود دارد، ان‌شاءالله به‌دور از غرور، بتوانیم در آخرین بازی باز هم شادی را به منزل تمام عزیزان‌مان ببریم.

تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال شهاب‌الدین عزیزی خادم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش 14.48 میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

به نقل از فارس استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت 24 هفته از لیگ آبی پوشان با 53 امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی 52 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده 82 جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با 2 پله صعود در رده 161 دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا 9 پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان 79 پله است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898267

دیگر خبرها

  • گرفتن تعهد از ملی پوشان کشتی تا انتظار برای پاسخ یک خطی آقای مدیر کل
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس