Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی درباره نیروی انسانی مرتبط با حوزه فرهنگ و آموزش گفت:

با دو مشکل ساختاری و مدیریتی در آموزش و پرورش و آموزش عالی مواجه هستیم. در برنامه ما تقویت زمامداران آینده در تمام بخش های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی لحاظ شده است. من در تمام مراکز استان مدرسه زمامداران آینده را راه اندازی خواهم کرد تا بیمه بشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که مدیریت در آموزش و پرورش و آموزش عالی درست نشود، نمی توانیم از عناصر ضعیف انتظار داشته باشیم. در دولت ما مدرسه محوری، محور آموزش و پرورش است. به مجتمعات آموزشی اختیارات اجرایی می دهیم و مدرسه محور اساسی خواهد شد. وزارت آموزش و پرورش بسیار بزرگ و حجیم است و به امورات مدارس نمی رسد. 

در مسئله خانم ها که می توانند نقش موثری داشته باشند، من اینترنت ارزان را برای زنان سرپرستان خانوار اجرا می کنم. من مشکل ورود ورزشکاران زن برای ورود به ورزشگاه ها مثل اتفاقی که برای خواهران منصوریان افتاد را حل می کنم. حتما دولت ما مانع از ایجاد محدودیت برای زنان خواهد شد.

ما معلمانی سراغ داریم که شغل دوم و سوم دارند. چنین معلم هایی نمی توانند وقت کافی روی معلم ها بگذارند. ما به دنبال مسکن ارزان برای معلمان هستیم تا بار اجاره نشینی را از روی دوش آن ها برداریم تا بتوانند فرزندان ایران را تربیت کنند.

ازدواج و اشتغال، مهم ترین مسئله جوانان است

در ادامه مناظره قرعه به نام ابراهیم رئیسی برای پاسخ به پرسش افتاد. او در پاسخ به پرسشی درباره رفع موانع ازدواج و مسکن جوانان گفت:

مسکن، ازدواج و اشتغال از جمله مهم ترین مسایل جوانان است، من در بین جوانان زیاد حضور پیدا می کنم. در طول این مدت ارتباطم با جوانان برقرار بوده و یکی از نعمات زندگی من است. در زمان حضور در تولیت آستان قدس رضوی با جوانان صحبت کردم که چرا ازدواج نمی کنند؟ گفتند شغل و مسکن نداریم.

من به برکت امام رضا (ع) فضایی را برای مسکن جوانان سعی کردم فراهم کنم. ما معتقدیم در این کشور می توانیم و اشتغال در کشور باید ایجاد شود تا دغدغه جوانان رفع شود. ۴۰ درصد ظرفیت تولیدی کشور خالی است، به من می گویند چرا به واحدهای تولیدی سر زدی؟ من به دو درصد واحدهای تولیدی سر زدم سایر واحدها خالی است. واحدهای تولیدی باید فعال شوند، به عنوان مثال ارتباط ما با دریا بیش از سه هزار کیلومتر است اما در این زمینه فعال نیستیم، دریا زمینه مناسبی برای اشتغال زایی است. 

ما امکان اشتغال در کشور بسیار داریم اما باید ظرفیت ها فعال شود و این امر اصلا کار سختی نیست. تولید مسئله کشور است و باید مسئله همه ما باشد. ما امکان رفع مشکل مسکن جوانان را داریم و در کشور زمین بسیار داریم. ما برای آماده کردن مسکن و اشتغال برای جوانان برنامه داریم تا مسیر ازدواج آن ها میسر شود من به جوانان می گویم مسکن از ما ازدواج از شما.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1523377

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی محسن رضایی ازدواج آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی :لزوم برخورد قانونی با هنجارشکنان و ناقضان مقررات ورود زنان به ورزشگاه

به گزارش خبرآنلاین، انسیه خزعلی معاون امور زنان ریاست جمهوری در شبکه ایکس ( توئیت) در مورد حضور زنان در ورزشگاه ها نوشت:

در نامه‌ای به وزیر ورزش متذکر شدم که مسئولان ورزش باید پاسخگوی عدم رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها در ارتباط با ورود زنان به ورزشگاه باشند. همچنان که ضرورت دارد به سرعت در مورد عاملان نقض مقرراتی که هنجارهای جامعه را خدشه‌دار می‌سازد، اعمال قانون شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894654

دیگر خبرها

  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • انتقادات صریح عباس عبدی : فکر می کنند با پرداخت قدری پول و اعتبار، مردم برای ازدواج و فرزندآوری صف می‌کشند؟ مشکل اصلی جوانان سقوط اقتصاد و درآمدست
  • انتقادات صریح عباس عبدی: فکر می کنند با پرداخت قدری پول و اعتبار، مردم برای ازدواج و فرزندآوری صف می‌کشند /مشکل اصلی جوانان سقوط اقتصاد و درآمدست
  • محسن رضایی: رژیم صهیونیستی از همانجا که شلیک کرد، موشک دریافت کرد
  • خزعلی :لزوم برخورد قانونی با هنجارشکنان و ناقضان مقررات ورود زنان به ورزشگاه
  • واکنش خزعلی به ورود جیمی جامپ یک زن در ورزشگاه
  • واکنش خزعلی به ورود جیمی جامپ بی حجاب به ورزشگاه
  • واکنش خزعلی، معاون رئیسی به ورود جیمی جامپ بی حجاب به ورزشگاه + عکس
  • لزوم برخورد سریع قانونی با هنجارشکنان ورود زنان به ورزشگاه