Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ محسن دره‌باغی و هیئت همراه از نمایشگاه دستاورد‌ها و پیشرفت‌های صنعت دفاعی وزارت دفاع در حوزه رزم زمینی بازدید کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دره باغی با اشاره به توجه سازمان صنایع دفاع به شاخص‌های ابلاغی ستاد کل در تولید محصولات دفاعی گفت: استاندارد سازی، تبدیل سریع ایده به محصول و رسیدگی به شکایات و نقطه نظرات بهره وران از عمده ویژگی‌های سازمان صنایع دفاع در عملکرد چند سال اخیر این سازمان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آماد ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به بهبود مستمر فرایند تحویل سامانه‌ها و تولید محصولات دفاعی توسط سازمان صنایع دفاع تأکید کرد: امروز به صورت مستمر پایش محصولات و سامانه‌های تولیدی توسط همکاران سازمان صنعت دفاعی انجام گرفته و محصولی بدون پشتوانه آموزشی و کم کیفیت تحویل نیرو‌های مسلح نمی‌شود که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان صنایع دفاعی نمایشگاه دفاعی رزم زمینی محصولات دفاعی سازمان صنایع دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، همزمان با بازدید نمایندگان سازمان انرژی اتمی کشور از امکانات و پتانسیل‌های دانشگاه بیرجند، تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه‌های پرتودهی محصولات کشاورزی به امضای رئیس دانشگاه بیرجند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و نماینده سازمان انرژی اتمی رسید. براساس این تفاهم نامه سامانه‌های پرتودهی محصولات کشاورزی در دانشگاه بیرجند استقرار خواهد یافت.

عملیات اجرایی راه اندازی این مرکز از اواسط اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود.


با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی استان در حوزه تولید محصولات راهبردی همچون زرشک، زعفران و عناب، تضمین امنیت غذایی و آفت کشی این محصولات با سامانه پرتودهی گاما انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایده بازیافتی شگفت انگیز: یخچال قدیمی به آکواریوم زیبا تبدیل کنید (فیلم)
  • متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند | سازمان تعزیرات تکلیف تولید پژو پارس را روشن کرد
  • ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک توسط متخصصان داخلی
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • خبر مهم برای متقاضیان پژو پارس؛ تولید ادامه می یابد
  • کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت ممکن شد
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو
  • عایق‌های سیلیکونی برق فشار قوی بومی‌سازی شد
  • آلمان سومین سامانه هوایی پاتریوت را به اوکراین تحویل می‌‌دهد
  • پاسخ موشکی ایران به اسرائیل، اقدام دفاعی بر اساس منشور سازمان ملل بود