Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 13 MB

264 262

کد خبر 1523383.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ رقابت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری علیرضا زاکانی امیرحسین قاضی زاده سیدابراهیم رئیسی سعید جلیلی محسن رضایی محسن مهرعلیزاده عبدالناصر همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 در ورزشگاه استمفوردبریج در هم بکوبد و سه امتیاز شیرین را از این بازی به دست آورد. 

پالمر ستاره اول تیمش در این بازی بود که موفق شد در عرض 16 دقیقه و در دقایق 13 و 18 و 29 هت تریک کند تا نشان دهد که چلسی بهترین تصمیم ممکن را با به خدمت گرفتن او از منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته گرفته است اما این پایان ماجرا نبود. 

این بازیکن موفق شد در دقیقه 64 هم یک پنالتی را وارد دروازه حریف کند اما بحث درباره این که چه کسی این ضربه پنالتی را بزند، به نکته عجیب این بازی تبدیل شد و خشم مائوریسیو پوچتینو را هم به همراه داشت. هرچند این ستاره انگلیسی نکته جالبی را در این باره مطرح کرده است. 

پالمر در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« دیگر بازیکنان می‌خواستند پنالتی بزنند که قابل درک بود چون بازی 0-4 بود. اما من پنالتی‌زن تیم هستم و می‌خواستم خودم بزنم. اما فکر می‌کنم که ما در این صحنه نشان دادیم که همه دوست دارند مسئولیت پذیر باشند و مشارکت داشته باشند. 

شاید از دور اینطور به نظر آمد که ما در حال بحث و حتی دعوا هستیم اما همه فقط به دنبال کمک کردن به تیم و کسب پیروزی هستند. این بحث اصلا جدی نبود و ما با اشاره به آن خندیدیم و شوخی کردیم. اما سرمربی از دست ما عصبانی شده است.»

دیگر خبرها

  • کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • شوخی با تصاویر سیل دبی
  • فیلم/بازتاب عملیات تنبیهی سپاه و شوخی‌های مجازی
  • جنجال ایکس در هند
  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!