Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@12:53:27 GMT

چرا برای فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۷۳۵۰

چرا برای فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده می شود؟

کرکره برقی یکی از انواع درب های امنیتی بوده که در ساختمان ها، پارکینگ ها و مجتمع های بزرگ و همچنین درب مغازه ها و فروشگاه های چند منظوره استفاده می شود و این گونه درب ها برای امنیت بیشتر و سهولت در باز و بسته شدن بسیار محبوب بوده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرکره برقی یکی از انواع درب های امنیتی بوده که در ساختمان ها، پارکینگ ها و مجتمع های بزرگ و همچنین درب مغازه ها و فروشگاه های چند منظوره استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گونه درب ها برای امنیت بیشتر و سهولت در باز و بسته شدن بسیار محبوب بوده اند. از جمله مزایای درب های کرکرهای برقی این می باشد که بسیار از لحاظ امنیتی دارای پروتکل های امنیتی بالا و ضریب اطمینان بالایی می باشند. این گونه درب ها بیشتر برای پارکینگ هایی که فضای مناسبی برای باز شدن و بسته شدن درب به صورت بازوی ندارند استفاده می گردند و یک سری از ساختمان ها و فروشگاه هایی که دارای ویترین های بزرگ هستند نیز برای امنیت بیشتر از کرکره برقی استفاده می کنند. در واقع به بیانی ساده تر برای فروشگاه های که ویترین بزرگ دارند بر روی نمای فروشگاه و ویترین از کرکره برقی استفاده میشود و امنیت تا حد قابل توجهی بالاتر می رود و ضرر و زیان به فروشگاه را در مقابل سرقت کاهش می‌دهد.

 

چرا استفاده از شیشه لاکوبل توصیه می گردد؟

شیشه لاکوبل به دلیل اینکه دارای طراحی جذاب و منحصر به فردی می باشد یک گزینه ایده‌آل به شمار می رود و می توان برای موارد مختلفی از آن استفاده کرد مثلا برای کابینت های آشپزخانه یا برای میزهای شیشه ای و قفسه‌ها شیشه لاکوبل کاربرد داشته اند. شیشه لاکوبل دارای نمونه های مختلفی می باشد که می توان به نمونه شفاف آن اشاره کرد که برای آیینه کاری های داخلی و برای نورگیرها و نمای بیرونی ساختمان نیز استفاده می گردد. می‌توان ترکیب شیشه لاکوبل را با چوب یا سنگ را نیز انجام داد و یک دکوراسیون زیباتر را خلق نمود؛ گاهی شیشه لاکوبل را به جای کاغذ دیواری نیز استفاده می‌کنند.

شیشه لاکوبل ایمنی بالایی داشته است و ضد خش نیز می باشد به همین جهت در محیط هایی که برای آموزش کودکان طراحی شده‌اند یا مهدکودک ها از شیشه لاکوبل به استفاده می گردد. جالب است بدانید بین فضاهای کابینت نیز این نوع شیشه کاربرد داشته و از نفوذ رطوبت به دیوارها نیز جلوگیری می نماید.

وجود پارتیشن های اداری در فضای کاری چه تغییراتی را ایجاد می کند؟

پارتیشن های شیشه ای یا اداری به دلیل اینکه می‌توانند تغییرات جدی در فضا ایجاد کنند بسیار مورد پسند افراد قرار گرفته اند. امروزه کارمندان بسیار زیادی در دفاتر مختلف مشغول به کار هستند و به همین جهت نیاز است که در ساخت و سازها از روشهای استفاده شود تا به کارمندان کمک کنند تا از حداکثر محیط استفاده های لازم را ببرند و به همین جهت وجود پارتیشن شیشه ای یا اداری علاوه بر تفکیک سازی فضا کمک می‌کند تا کارمندانی که علاقه دارند یک فضای خصوصی برای خودشان در نظر داشته باشند. بدون استفاده از پارتیشن شیشه یا اداری این امکان مهیا نبوده که نیاز به هزینه های زیادی در این راستا بوده است. به همین جهت در بسیاری از شرکت ها همیشه کارمندان کارهای خود را به صورت انفرادی انجام می‌دهند و گاهی نیاز می باشد که در کنار یکدیگر و به صورت تعاملی کارها را انجام بدهند که به واسطه پارتیشن شیشه ای اداری برای هر کارمند یک فضای جداگانه در نظر بگیرد و حتی اتاق هایی را برای تعامل بیشتر چندین کارمند مشخص کنید. پارتیشن شیشه ای یا اداری جز بهترین وسیله هاییست که می تواند گسترش فضای کاری را به همراه داشته باشد و استفاده از حداکثر محیط را برای شما محیا کند.

نصب شیشه سکوریت

نصب شیشه سکوریت با توجه به پروژه ای که قرار است در آن استفاده شود تعیین می گردد. اگر بخواهیم در خصوص قیمت نصب شیشه سکوریت صحبت کنیم باید بدانید که پس از بازدید از محل پروژه به واسطه کارشناس تعیین می گردد. برای محاسبه قیمت نصب متراژ و ابعاد مورد نظر در نظر گرفته می شود البته بر روی قیمت نصب شیشه افزایش ضخامت شیشه نیز تاثیر بسزایی دارد و هزینه نهایی را زیادتر می کند. شیشه های سکوریت دارای ضخامت های مختلف هستند که همگی در قیمت شیشه سکوریت تاثیرگذارند. شکلهای مثل مربع یا مستطیل یا شکل های غیر منظم از جمله فاکتورهای اصلی و تاثیرگذار هستند که بر روی قیمت شیشه سکوریت نقش بسزایی دارند. علاوه بر آنچه که گفته شده رنگ‌شیشه نیز تاثیر بسزایی بر روی قیمت دارد معمولاً رنگ شیشه ها به شکل ساده، مات، برنز و غیره هستند که هر کدام از شیشه های سکوریت دارای قیمت متفاوت بوده است.

ساخت درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای که از ترکیب شیشه و آلومینیوم تشکیل شده که بخش میانی و بیشتر بخش های آن را شیشه تشکیل داده و چهار چوب آن آلومینیوم می باشد. از بخش های دیگری مانند کیت هوشمند و چشمی مجاورت برای کارکرد خود استفاده می کند. این نوع درب یعنی درب اتوماتیک شیشه ای دارای مزایای بسیار است که از جمله آنها اتوماتیک بودن، آسان بازشو و هوشمند بودن آن نسبت به محیط است. درب اتوماتیک شیشه ای برای کار از برق و مدار منطقی برای باز و بسته شدن خود استفاده می کنند. از دیگر مزایای این گونه درب ها شیشه ای این است بدلیل اتوماتیک بودن درب باز و بسته شدن و هوشمندی خود برای جلو گیری از اتلاف انرژی در محل های عمومی و ادارات خصوصی و دولتی که تردد در آن ها بسیار می باشد جوابگو است. پس نتیجه این است که درب اتوماتیک شیشه ای برای چنین مکانهایی ساخته شده و استفاده آنها در مغازه ها و فروشگاههای بزرگ از اتلاف انرژیی برق و سرما و گرمای درون محیط جلوگیری کرده و مصرف انرژی را تا حد ممکن کاهش می دهد.

 

معرفی رنگ های آینه کاری منزل

آینه کاری منزل  به رنگ های مختلفی انجام می گردد که می توانیم به آینه کاری منزل به رنگ مسی، مشکی، طلایی ، برنزی اشاره کنیم. آینه کاری وقتی به رنگ مسی انجام شود می تواند ظاهری لوکس را به منزل شما بدهند و زیبایی منحصر به فردی ایجاد کند. زمانی که آینه کاری به صورت مشکی انجام شود در واقع گزینه مناسبی برای خانه هایی است که طراحی دو رنگ مشکی و سفید را دارند و برنزی نیز برای هر طرحی قابل اجرا بوده و آینه کاری طلایی هم برای افرادی است که به رنگ طلایی علاقه‌مند هستند. آینه کاری منزل جز خدمات حساسی به شمار می رود که برای انجام آن حتماً باید آموزش های لازم و مهارت های لازم را داشته باشید. شما برای این کار می توانید از کارشناسان خبره و متخصصان استفاده کنید تا بتوانید به بهترین شکل آینه کاری منزل را برای خود داشته باشیدو قطعاً اگر کار را به دست افراد تازه وارد دهید علاوه بر اینکه هیچ جذابیت برای شما ندارد بلکه انجام آینه کاری منزل شما را پشیمان خواهد کرد اما وقتی که به صورت حرفه ای این کار بر روی قسمتهای مختلف منزل انجام شود قطعاً موجب زیباتر نشان دادن محیط و دکوراسیون خواهد شد و نظر هر مخاطبی را به خود جلب می نماید.

 

مزیت اصلی شیشه حمام

استفاده و نصب شیشه حمام مزیت های بیشماری را برای مصرف کنندگان خواهد داشت ولی اگر زیبایی را کنار بگذاریم باید به تفکیک و جداسازی بخش حمام از دیگر بخش ها به عنوان اصلی ترین مزیت شیشه حمام اشاره نماییم. یک نکته مهم در خصوص نصب شیشه حمام این است که حتما از شرکت های معتبر استفاده کنید و فریب شرکت های کلاهبردار را در اینترنت نخورید زیرا آنها تنها به فکر سودرسانی به خودشان هستند.

مزیت اصلی شیشه بالکن

استفاده از شیشه بالکن مزیت های بسیار زیادی را برایتان خواهد داشت و اگر بحث زیبایی نمای ساختمان را کنار بگذاریم و ایجاد فضای دلنشین را را چشم پوشی کنیم باید به ایمنی اشاره نماییم که با وجود شیشه بالکن برای شما لحاظ خواهد شد. در واقع نصب شیشه بالکن به عنوان نوعی محافظ به شمار می رود مخصوصا برای خانواده های که دارای فرزند کوچک هستند.   

 

منبع: دانا

کلیدواژه: درب اتوماتیک شیشه ای گونه درب ها آینه کاری منزل باز و بسته شدن پارتیشن شیشه شیشه سکوریت شیشه لاکوبل همین جهت فروشگاه ها شیشه بالکن کرکره برقی شیشه حمام نصب شیشه بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن کمک به صهیونیست‌ها را تأیید کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از سی ان ان، ایمن الصفدی در گفت وگو با این رسانه آمریکایی، گفت: هر چیزی که به آسمان ما وارد شود، حریم هوایی ما را نقض می‌کند و معتقد هستیم خطری برای اردن محسوب می‌شود و به همین دلیل ما هر کاری که در توانمان باشد برای پایان دادن به این تهدید انجام خواهیم داد و این همان کاری است که باید انجام دهیم.

وی افزود: آنچه رخ داد نشانه‌ای از بدتر شدن وضعیت خطرناک بود مگر اینکه با عامل این همه تنش که تجاوز اسرائیل به غزه و ادامه فقدان افق سیاسی است، مقابله کنیم.

وزیر خارجه اردن عملیات تنبیهی ایران را یک حمله تلافی جویانه در مقابل حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق دانست و خاطرنشان کرد که تهران تنها زمانی پاسخ داد که کنسولگری آن کشور هدف قرار گرفت.

در همین رابطه، ارتش اردن نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که برای جلوگیری از سوء استفاده از آسمان این کشور، تعداد پروازهای گشتی خود را افزایش داده است.

ارتش اردن در این بیانیه افزوده است: تشدید سورتی پروازهای ما تائید می‌کند که ما اجازه نخواهیم داد از حریم هوایی ما توسط هیچ طرفی و برای هر هدفی استفاده شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • ارتباط موثر با نوه‌ها/ سوالاتی که تخیل نوه شما را تحریک می‌کند!
  • اردن کمک به اسرائیل را تایید کرد
  • اردن کمک به صهیونیست‌ها را تأیید کرد
  • اسماعیل کوثری: خیال کردند بلوف می‌زنیم و جواب اسرائیل را نمی‌دهیم
  • شرکت راه آهن کشش سیستم خنک کاری دیزل لکوموتیوها را برقی کرد
  • بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی
  • بازگشت به یک نوستالژی پاک و دوست دار محیط زیست | خرید از میادین تره بار با پاکت کاغذی انجام می شود
  • ‌خریدهای خود را از فروشگاه‌ها و مغازه‌های دارای پروانه‌های کسب انجام دهید
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!