Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:45:17 GMT

عملیات بازسازی معدن کرومیت فرومد انجام شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۷۶۱۳

عملیات بازسازی معدن کرومیت فرومد انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات زیست‌محیطی معدن کرومیت کاریز شهر که در روستای فرومد شهرستان میامی برگزار شد، اظهار کرد: معدن باید به فعالیت خود ادامه دهد و عملیات بازسازی آن انجام شود و نباید مانع فعالیت آن شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اضافه کرد: تأمین منافع باید دوجانبه باشد و منافع هم صنعتگر یا تولیدکننده و بهره‌بردار معدن کرومیت و هم مردم تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی‌نژاد بیان کرد: هر فعال اقتصادی در حوزه فعالیت خود مسؤولیت اجتماعی دارد که باید به آن‌ها پایبند باشد تا حداقل آسیب را به محیط پیرامونی خود وارد کند و بتوانیم پاسخگوی ذی‌نفعان که همان مردم هستند، باشیم و به مطالبات آنان پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: حفظ محیط‌زیست در اولویت است و سازمان حفاظت محیط‌زیست باید چرخه‌های اندازه‌گیری استاندارد خود را انجام دهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز نظارت‌های خود را بیشتر کند تا بتوانیم با آسودگی خاطر دست‌اندازها و موانع تولید را برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عنوان کرد: کار درست که همان تولید و اشتغال‌زایی و رشد اقتصادی است باید به شکل صحیح انجام شود تا در آینده حداقل تبعات و عوارض زیست‌محیطی و اجتماعی را در پی داشته باشد.

شریفی‌نژاد با بیان اینکه تعداد بازنشستگان معدن نشان از نوعی عمران و آبادانی در منطقه دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد این باشیم که بتوانیم بهره‌برداری مناسبی از تمام ظرفیت معدن کرومیت داشته باشیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست سمنان رشد اقتصادی بازسازی معدن کرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه چهارشنبه نشست عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و کارآفرینان استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان آغاز به کار کرد.

در این برنامه معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور دارند.

قرار است در این نشست درباره مشکلات سرمایه گذاری در استان سمنان به خصوص تأمین آب اظهار نظر شود.

این خبر کامل می‌شود.

کد خبر 6081503

دیگر خبرها

  • عامل صدای شنیده‌شده در گناوه انفجار در معدن سنگ بوده است
  • منشاء صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بازسازی آسیب‌های معدنکاری با اصلاح قانون معادن
  • تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی