Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:08:42 GMT

لیگ یک / نوار بردهای سریالی شاهین پاره شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۷۶۱۷

لیگ یک / نوار بردهای سریالی شاهین پاره شد

نبرد تیم‌های رایکا بابل و شاهین شهرداری بوشهر برنده نداشت و دو تیم به تقسیم امتیازات در پایان 90 دقیقه رضایت دادند.

به گزارش "ورزش سه" یکی از مصاف‌های حساس هفته بیست و هشتم لیگ یک، جدال رایکا بابل و شاهین شهرداری بوشهر بود چرا که بابلی‌ها در خانه به دنبال تثبیت جایگاه خود در جدول و افزایش فاصله‌شان با منطقه قرمز جدول بودند و در طرف مقابل شاهینی‌ها می‌خواستند در بابل چهارمین برد متوالی خود را جشن بگیرند و سیر صعودی‌شان در جدول به سوی سهمیه لیگ برتر را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما ماحصل دوئل دو تیم در ورزشگاه هفتم تیر بابل تقسیم امتیازات و شاگردان مهابادی نتوانستند با دست پر و سوغاتی سه امتیازی شمال کشور را به مقصد جنوب ترک کنند و این هفته از رقابت‌های لیگ یک را در جمع سه تیم بالایی جدول به پایان برسانند؛ آن‌هم در شرایطی که در جریان بازی دو تیم چند فرصت ایده‌آل گلزنی داشتند که هیچکدام از آن‌ها با نمایش خوب دو دروازه‌بان به گل ننشست.

 

تساوی بدون گل رایکا بابل مقابل شاهین شهرداری بوشهر باعث شد تا این تیم به امتیاز 34 در این فصل از رقابت‌های لیگ یک برسد و در جایگاه دوازدهم جدول باقی بماند و البته احتمال دارد در صورت پیروزی آرمان گهر یک پله در جدول نیز سقوط کند و به جایگاه سیزدهم برود؛ شاهین شهرداری بوشهر هم با غنیمت یک امتیازی‌اش از بابل، موقتا جایگاه ششم جدول را برای خود حفظ کرد.

 

شاهینی‌ها با از دست دادن دو امتیاز حساس مقابل رایکا، فرصت طلایی صعود به جایگاه سوم را از دست دادند و این احتمال وجود دارد دارد که نتیجه دیگر دیدارها شاگردان مهابادی را تا جایگاه هشتم جدول پایین بفرستد.

شاهین شهرداری بوشهر دسته یک رایکا بابل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر دسته یک رایکا بابل شاهین شهرداری بوشهر رایکا بابل لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

کویت نیز مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت تا تیم ملی فوتسال کشورمان، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن راهی دور حذفی جام ملت‌های آسیا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتسال ایران و کویت از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک بانکوک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 4 بر صفر تیم کشورمان همراه بود.

سفال‌منش: تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟ تشنه این بازی هستیم

عبدالرحمان بازیکن تیم کویت در دقایق ابتدایی مسابقه، دروازه تیم خودی را به اشتباه گشود و در ادامه، سالار آقاپور گل دوم را برای ایران به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز سعید احمد عباسی دو بار موفق به گلزنی شد تا پیروزی شاگردان وحید شمسایی را قاطع‌تر کند و با چهار امتیاز، در صدر جدول آقای گلی جام بایستد.

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان با 9 امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. ایران در این دور مقابل تیم دوم گروه C یعنی قرقیزستان صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت شاهین در مدار صعودی / شاهین کارکرده هم گران شد! + جدول قیمت