Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، در جریان درگیری مسلحانه میان نیروهای اردنی و نیروهای رژیم صهیونیستی در مرز اردن با سرزمین های اشغالی یک نظامی صهیونیست زخمی شد. 

روزنامه اسرائیلی معاریف نوشت که این درگیری مرزی هفته گذشته میان دو گشتی اردنی و اسرائیلی رخ داد.

این روزنامه نوشت در این درگیری که به دلیل اشتباه در تشخیص هویت دو طرف رخ داد یک نظامی اسرائیلی زخمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه اسرائیلی در ادامه نوشت که فاصله بین دو گشتی بسیار نزدیک بود و طرف اسرائیلی تحقیقات در این زمینه را ادامه می دهد.

این روزنامه همچنین نوشت که از زمان وقوع این حادثه تحقیق مشترکی توسط ارتش های اردن و رژیم صهیونیستی برای تضمین تکرار نشدن چنین حوادثی آغاز شده است.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 اردن و اسرائیل سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه

آفتاب‌‌نیوز :

 یک مقام ارشد حماس بامداد امروز (چهارشنبه)، به روزنامه «العربی الجدید» گفت که کابینه اسرائیل به صورت سازمان‌یافته در تلاش است تا افکار شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسرای اسرائیلی را گمراه کند.

این مقام حماس که اشاره‌ای نیز به نام او نشده، گزارش رسانه‌های اسرائیلی درباره پیشنهاد حماس برای آزادی ۲۰ اسیر به جای ۴۰ اسیر در مرحله نخست توافق تبادل اسرا را تکذیب کرد؛ پیشنهادی که به گفته رسانه‌های اسرائیلی اخیرا در دور جدید مذاکرات قاهره به آن پرداخته شده است.

منبع یادشده همچنین گفت که بر خلاف ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره زنده ماندن تنها ۲۰ اسیر اسرائیلی در غزه، شمار اسرا را دقیقا نمی‌توان اعلام کرد و حماس به‌تن‌هایی ۳۰ ژنرال و افسر شاباک (سازمان امنیت داخلی رژیم اسرائیل) از فرماندهان و مقامات نظامی یگان‌های مناطق و جایگاه‌های حساس ارتش اسرائیل را همچنان در اسارت دارد.

او اشاره کرد که این افراد در مکانی بسیار دور و در جایی که به‌شدت تحت مراقبت ویژه قرار دارند، نگه‌داری می‌شوند و دست ارتش اسرائیل به آن‌ها نمی‌رسد.

این مقام حماس همچنین گفت کابینه نتانیاهو هویت برخی از اسرای نظامی را برای جلوگیری از برانگیخته شدن خشم ارتش خود پنهان نگاه داشته است.

این عضو ارشد حماس همچنین خبر داد «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه که ارتش اسرائیل به دنبال ترور اوست، به‌رغم جنگ و عملیات‌های اطلاعاتی ارتش اسرائیل، از وقایع جنگی دور نیست.

او توضیح داد: «صحبت از اینکه السنوار در تونل‌ها حضور دارد، تنها ادعای نتانیاهو و دستگاه‌های اوست تا این‌گونه در برابر اسرائیلی‌ها و متحدانشان روی شکست خود در تحقق اهداف اعلام‌شده‌شان سرپوش بگذارند.»

این مقام حماس ادامه داد که یحیی السنوار «اخیرا از مناطق درگیری میان مقاومت و ارتش اسرائیل بازدید کرده و با برخی از رزمندگان جنبش روی زمین و نه در تونل‌ها دیدار کرده است.»

او در پایان اضافه کرد: «در گفتگو‌هایی که اخیرا میان سران حماس در داخل و خارج [از فلسطین]صورت گرفته، السنوار سران ارشد جنبش [حماس]را در جریان وضعیت مقاومت در نوار غزه قرار داده و با ارائه آمار و گزارش‌های میدانی دقیق بر وضعیت خوب مقاومت و صلابت و توان آن در تقابل با نیرو‌های اشغالگر تاکید کرده است.»

به دنبال انتشار این مصاحبه، منابع اسرائیلی، شامگاه امروز (چهارشنبه) خبر دادند ده‌ها شهرک‌نشین مقابل خانه نتانیاهو در قدس تظاهرات بر پا کرده‌اند و علیه او و کابینه‌اش شعار سر داده‌اند.

تظاهرات‌کنندگان نتانیاهو و کابینه او را مسئول شکست توافق تبادل اسرا دانستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟