Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه معاریو امروز، سه‌شنبه نوشت: یک درگیری مسلحانه بین گشتی اردنی و گشتی اسرائیلی در مرزهای دو طرف در روزهای اخیر رخ داده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته این روزنامه، درگیری‌ها به دلیل اشتباهی در تعیین هویت طرفین رخ داد و یکی از سربازان اسرائیلی در این درگیری‌ها زخمی شد.

به نوشته این روزنامه، این دو گشتی از هم فاصله زیادی نداشتند و طرف اسرائیلی در حال تحقیق درباره این حادثه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در ادامه نوشت: از زمان این حادثه تحقیقات مشترکی از سوی ارتش اردن و اسرائیل برای تضمین عدم تکرار چنین حوادثی که احتمالا با عواقب دیپلماتیک روبه‌رو خواهد شد، انجام شده است. هماهنگی و همکاری در طول مرزهای اردن و اسرائیل عالی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اردن رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در جنوب لبنان مرتکب شده است.

منابع خبری اعلام کردند که حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان شهادت و زخمی‌شدن چند شهروند این کشور را در پی داشته است.

بر اساس گزارش‌های رسیده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه را در شهرک «حانین» در استان «النبطیه» واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده و ویران کرده‌اند.

منابع پزشکی لبنانی اعلام کردند که در پی این حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی ۲ بانو به شهادت رسیده‌اند و چند نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6086979

دیگر خبرها

  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری