Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فخری عصر سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا ابراز داشت: برخی ثبت‌نام‌کنندگان برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در سمنان، انصراف دادند و برخی صلاحیتشان احراز نشد.
وی ادامه داد: ۷۳ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی روستا در شهرستان سمنان تایید صلاحیت شدند.
وی اضافه کرد: برنامه ریزی ستاد انتخابات شهرستان سمنان با ۲ اولویت سلامت و مشارکت حداکثری دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار سمنان تصریح کرد: حضور ۱۵۲ رابط پزشکی در شعبه‌های اخذ رای شهرستان سمنان با هدف نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، از جمله تمهیدات اندیشیده شده در حوزه سلامت است.
وی یادآور شد: سه‌هزار نفر در رده‌های مختلف اجرایی شامل هیات‌های اجرایی و بازرسی، ستاد انتخابات، نمایندگان فرماندار، نیروی انتظامی، اعضا شعبه‌ها، کاربران، رانندگان و نیروهای خدماتی برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان سمنان مشارکت می‌کنند.
فخری افزایش ۹ شعبه اخذ رای به نسبت تعداد شعب انتخابات سال ۹۶ را از دیگر تمهیدات اندیشیده شده در این شهرستان عنوان کرد.
وی با اشاره به پیش بینی ۱۵۲ شعبه اخذ رای برای شهرستان سمنان بیان داشت: انتخابات شورای اسلامی شهر در سمنان به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ۳۵۰ صندوق الکترونیکی و ۱۵۲ صندوق نیمه الکترونیکی برای ۱۵۲ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.
فرماندار سمنان با تاکید بر قانون مداری، اخلاق مداری در مسیر برگزاری انتخابات، بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهنده انسجام ملی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و انتظار می‌رود آحاد جامعه با حضور پرشور سیلی محکم به دشمنان نظام بزنند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات الکترونیک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان مشارکت انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات الکترونیک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات الکترونیک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان مشارکت انتخاباتی شهرستان سمنان دوره انتخابات ششمین دوره اسلامی شهر اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،در متن پیام امده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» احزاب۲۳

عروج یادگار و جانباز پرافتخار دفاع مقدس، مرد میدان ایثار و از خودگذشتگی، فرمانده قهرمان و معاون فعال تیپ پر افتخار ۴۴ قمر بنی هاشم و خدمتگزار صدیق، شجاع و انقلابی در راه اعتلای اهداف انقلاب و اسلام عزیز، سردار سرافراز سپاه اسلام، راوی رشادت‌ها و افتخارات هشت سال دفاع مقدس و جهادگر نستوه، حاج محمدکیانی «حاج جمعه‌علی» که پس از سال‌ها مجاهدت به همرزمان شهیدش، چون سردار شهید حاج علی زاهدی پیوست را به اهل بیت و خاندان و بازماندگان آن سردار پرافتخار، مردم فهیم استان چهار محال و بختیاری، اهالی محترم روستای هرچگان و دوستان و همرزمان ایشان تسلیت گفته از خداوند قادر متعال میخواهم روح بلند ایشان را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور و همجوار گرداند و به بازماندگان بویژه بیت مکرم و معزز این سردار سرافراز صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس