Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم فوتبال استقلال نسبت به اتفاقات رخ داده در این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، فرهاد مجیدی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: هواداران عزیز، احتمالا اعتراض من نسبت به استوری وزیر ارتباطات و انتقادم از دخالت برخی مسئولان وزارت ورزش در امور باشگاه استقلال باعث شده است که اسپانسر کم کار شود و مسئولان مورد حمایتِ معاون و مشاور وزارت ورزش در باشگاه استقلال چوب لای چرخ مسائل تیم بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی تلاش کردم تا یک مشاور خوب خارجی را با کمک آقای علی نامداری به تهران بیاورم (بدون اینکه هزینه ای برای باشگه داشته باشد) اما به اطلاع می رسانم با وجود اعلام رسمی فدراسیون برای بلامانع بودن حضور خارجی ها در فصل بعد آقای مدیرعامل می گوید که پولی برای خرید مربی و بازیکن ندارد و نمی تواند تعهد بدهد!

با هیات مدیره هم صحبت کردم و آنها می گویند که مشکلات را به وزارت ورزش انتقال دادند اما پاسخی دریافت نکردند. از این به بعد مشکلات را با شما هواداران در میان خواهم گذاشت چون به اندازه کافی به مدیر و مسئول گفته ام اما حل نشده است، آنها ناراحت شده و طور دیگری موضع گرفته اند. خطاب به آنهایی که خیال می کنند با این کارشکنی ها من کنار خواهم رفت صریح و بدون تعارف بگویم که این بار کسانی باید بروند که چنین شرایط اسفناکی را رقم زده اند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس

از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

کد خبر 846816 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است