Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری گفت: ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت امسال با شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت امسال با شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آغاز برنامه‌های هفته کرامت با پخش مولودی ویژه ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) از مساجد سطح استان با شعار «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت (ع)» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان چهارمحال و بختیاری با خدمت رسانی به نیازمندان، جمع آوری و توزیع کمک ها و نذورات مردمی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در قالب «همدلی به رسم اهل بیت» ویژه برنامه های دهه کرامت را برگزار می کنند.

 

دبیر اجرایی بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال وبختیاری ادامه داد: آذین بندی مساجد و محلات از سوی کانون های فرهنگی هنری، توجه ویژه به عملیاتی‏ شدن شعار سال و عناوین روزهای دهه‏ کرامت با توجه به ظرفیت‏های بالقوه و بالفعل مساجد و محلات، برگزاری محافل و شب شعر به صورت مجازی با حضور شاعران برجسته و پیشکسوت استان و پخش زنده در شبکه های اجتماعی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و افتتاح کتابخانه و کانون با نام  و القاب امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ازجمله فعالیت های کانون ها در دهه کرامت است.

 

وی افزود: حضور خادمین حرم مطهر رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید»، تجلیل از مدافعان سلامت و برگزاری جشنواره «آن گنبد طلایی» در قالب مسابقه شعرخوانی و قصه گویی ویژه کودک و نوجوان با موضوع امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، برنامه های حضور سفیران کریمه از آستان مقدس حضرت معصومه (س) و اجرای ویژه برنامه هایی در حوزه بانوان از دیگر برنامه های دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری است.

 

مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری گفت: تکریم خانواده معظم شهدا، بالاخص شهدای مدافع سلامت و ایثارگران انقلاب اسلامی و تجلیل از مدافعان سلامت در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم در دهه کرامت مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

 

مظاهری افزود: کتاب های مرتبط با زندگی نامه امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد ابن موسی (ع) شاه چراغ در قالب طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» به عموم مردم در دهه کرامت معرفی می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: بزرگداشت دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری بزرگداشت دهه کرامت ویژه برنامه حضرت معصومه هنری مساجد امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی اعلام کرد: ۱۵۰۲ عضو جدید از ابتدای سال تاکنون در سامانه بچه‌های مسجد ثبت نام کردند.

دکتر تقی صادقی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد از اعضای جدید، تعداد عضوهای کانون‌های مساجد استان به ۲۸ هزار نفر رسیده است.

وی سال جدید را سالی پر کار و با برنامه‌ها و طرح های متنوع ویژه کانون‌های مساجد اعلام کرد و گفت: برنامه‌های طراحی شده و در دست اجرا که در قالب طرح به بنیاد شهید آوینی وزارت ارشاد ارائه و مورد حمایت قرار گرفته، هم اکنون آماده اجرا است.

صادقی اجرای طرح استانی «خانه های نور» با هدف ساماندهی و ارتقاء دوره ها و محافل قرآنی خانگی در نقاط مختلف استان، آموزش مربیان قرآنی و کیفیت بخشی به محافل قرآنی و برگزاری مسابقات قرآنی در این قالب، تهیه و تدوین «مرزبانان فرهنگ» با محوریت ۱۵ کانون فرهنگی هنری در ۱۵ روستای منطق مرزی استان و تعریف برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی متفاوت از جمله این طرح‌های نام برد.

وی افزود: «ندگی پویا» با آموزش و مهارت افزایی سبک زندگی اسلامی، طرحی با محوریت ایثار و شهادت با شناسایی کانون‌های تخصصی ایثار و شهادت و آموزش تاریخ شفاهی شهدا  و آشنایی با مفهوم و روش‌های شناسایی و ترویج گفتمان ایثار و شهادت از آن جمله نام برد.

این مقام مسئول همچنین به اجرای طرح‌های توانمندسازی مدیران و رابطان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در قالب  دوره آموزشی و با حضور اساتید ارزشمند از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری، «تربیت حافظان قرآنی» و «محله هنر» با محوریت مساجد و فعالان کانون‌های مسجد استان اشاره کرد و گفت: به زودی شاهد اجرای طرح‌های حمایت شده فوق خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت موشکی می‌نگرند
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند
  • دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد
  • اعطای نشان خادمی رضوی به میزبانان ویژه برنامه «محفل»
  • پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی در چهارمحال و بختیاری از میانگین کشور بالاتر است
  • تأمین آب پایدار از اولویت برنامه‌های وزارت نیرو است