Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش استفاده نامتعارف از سیستم‌های سرمایشی و بار شبکه، در برخی از ساعت‌ها در استان سمنان مدیریت اضطراری بار در شبکه اعمال می‌شود.

بنا بر برنامه اعلام شده، خاموشی‌های احتمالی از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۲ در بازه‌های ۲ ساعته اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری و کاهش مصرف با تلاش مشترکان، افزایش دما و ظرفیت شبکه از عوامل تاثیرگذار بر اعمال مدیریت بار شبکه است و زمان اعمال خاموشی‌ها کاملا احتمالی بوده و پیش بینی مدیریت اضطراری بار شبکه، ممکن است کمتر یا بیشتر از پیش بینی انجام شده باشد و یا حتی در صورت صرفه جویی از سوی مشترکان، اعمال نشود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق خاموشی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های حرم امام رضا(ع) ویژه شبهای قدر

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی نژاد روز چهارشنبه گفت: آیین شبهای نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با محوریت صحن پیامبر اعظم(ص) ساعت ۲۰ در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.   وی ادامه داد: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با قرائت آیات قرآن کریم آغاز می‌شود و با قرائت دعای جوشن کبیر توسط مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ادامه می یابد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، سخنران شب نوزدهم است.   معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: شب بیست و یکم ماه رمضان و دومین شب قدر نیز با قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه‌سرایی محمود کریمی و سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی برگزار می‌شود.   حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد افزود: ترتیل‌خوانی سوره‌های روم، دخان و عنکبوت از بخش‌های آغازین مراسم شب ۲۳ ماه رمضان و سومین شب قدر است و مرثیه سرای این آیین احمد واعظی و سخنران نیز حجت الاسلام مسعود عالی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعمال شب نوزدهم ماه مبارک رمضان 19 + اعمال مشترک شب های قدر
  • اعمال شب نوزدهم ماه مبارک رمضان + اعمال مشترک شب های قدر
  • اعلام برنامه‌های حرم امام رضا(ع) ویژه شبهای قدر
  • اکبر گلپا؛ خاموشی صدایی که در گلهای رادیو گل کرد
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • خانواده‌های حصیرآباد اهواز اسکان اضطراری شدند
  • اسکان اضطراری خانواده های در معرض خطر حصیرآباد
  • اعمال ۴۱۰ میلیارد ریال تخفیف برای مشترکان برق مناطق فاقد شبکه گازرسانی سیستان وبلوچستان