Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم ملی فرانسه در یک دیدار تدارکاتی برابر بلغارستان به آسانی پیروز شد، اما لهستانی‌ها از پس ایسلند برنیامدند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای دوستانه ملی در قاره اروپا، سه‌شنبه شب چند بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی فرانسه و لهستان به ترتیب برابر بلغارستان و ایسلند به میدان رفتند.

فرانسوی‌ها در این بازی که در ورزشگاه خانگی خود استاده‌فرانس به میدان رفتند، میهمان خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند که در این بازی، آنتوان گریزمان در دقیقه 29 و اولیویه ژیرو دو بار در دقایق 83 و 90 گل‌های تیم ملی فرانسه را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تیم ملی لهستان هم که در ورزشگاه پزنان این کشور به مصاف ایسلند رفته بود در پایان به تساوی 2 - 2 بسنده کرد. آلبرت گودموندسن در دقیقه 24 و برینیار اینگی در دقیقه 47 برای ایسلند گلزنی کردند و گل‌های لهستان هم در دقایق 34 و 88 به ترتیب توسط پیوتر زیلنسکی و کارول سویدرسکی به ثمر رسید.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

کوزوو 2 - گینه یک

مجارستان صفر - ایرلند صفر

جمهوری چک 3 - آلبانی یک

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!

به گزارش "ورزش سه"، تیته با هدایت تیم فلامینگو در بازی مقابل پالمیراس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. سرمربی سابق پالمیراس در بازگشت به ورزشگاه خانگی این تیم با توهین زشت یک طرفدار مواجه شد که روی صورت او آب دهان پرتاب کرد.

تیته پس از بازی گفت: "توهین بخشی از بازی است، اما تف کردن بسیار زشت است. اینکه باید سر و لباسم را تمیز کنم، زشت است. می‌دانم که فعالیتم به عنوان یک مربی کاملا آشکار است و باید تمام توهین‌های احتمالی را که از سوی طرفداران تیم‌های مقابل است، تحمل کنم. این فقط از طرف هواداران پالمیراس نیست."

دوران حضور او در پالمیراس به سال 2006 برمی‌گردد، فصلی که در آن برای 20 بازی مربیگری کرد و 8 برد، 5 تساوی و 7 باخت به دست آورد.

تیته در ادامه نشست خبری‌اش گفت: "من اینجا در پالمیراس بودم و به حضورم در این باشگاه بسیار افتخار می‌کنم. کار ما آن زمان پالمیراس را از سقوط نجات داد. آن دوران را در حافظه‌ام حک کرده‌ام."

اندرسون باروس، مدیر باشگاه پالمیراس، با برونو اسپیندل، مدیر باشگاه فلامنگو تماس گرفت تا بابت این اقدام شرم آور عذرخواهی کند.

از سوی دیگر، باشگاه پالمیراس اعلام کرد که با تیته تماس خواهد گرفت تا عذرخواهی کند و همچنین تحقیقاتی را برای یافتن مقصر و پس گرفتن کارت هواداری این طرفدار انجام خواهد داد.

دیگر خبرها

  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد