Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@13:01:14 GMT

عکس| همراه همیشگی اسکوچیچ آرام‌تر از همیشه

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۹۹۶۶

عکس| همراه همیشگی اسکوچیچ آرام‌تر از همیشه

خبرورزشی – تیم ملی ایران در شرایطی به بحرین سفر کرده بود که کادر فنی تیم ملی باید خود را ثابت می‌کرد و در بازی حساس با بحرین محکوم به پیروزی شده بود. ایران دو بازی اول خود در بحرین را پیروز شد و در این بین نباید از نقش وحید هاشمیان دستیار اسکوچیچ غافل شد.

هاشمیان به همراه اسکوچیچ مهمان همیشگی ورزشگاه‌های بدون تماشاگر بازی‌های لیگ برتر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها تمام بازی ها را زیر نظر داشتند و حتی در میان حساس ترین بازی‌های لیگ نقشه پیروزی چهار بازی حساس تیم ملی ایران را می‌کشیدند. او که بازمانده کادرفنی تیم ملی از بازی های رفت و آن شکست های تلخ است  انگیزه زیادی برای کسب چهار پیروزی متوالی با تیم ملی دارد.

هاشمیان که سال‌ها در فوتبال آلمان حضور داشته است از تجربه بازی در هامبورگ، بوخوم و هانوفر برای ساختن تیمی با نظم، هماهنگ و تشنه گل‌زنی و پیروزی تا آخرین لحظه بازی، استفاده می‌کند. وحید هاشمیان، هلی‌کوپتر فوتبال ایران که در مرحله اول مقدماتی ۲۰۰۶ هم با درخششی فوق العاده دروازه ژاپن را گشوده بود حالا در قامت مربی اینطور آرام و با طمانینه در حال آموزش آموخته های خود به شاگردانش برای هموار کردن راه ششمین صعود فوتبال ایران به جام جهانی است.

بیشتر بخوانید: ناگفته‌های دیدار ایران و بحرین/ قطعی بلندگوها با گل سردار/ رفتار بحرینی‌ها پس از پایان بازی/ پاداش ویژه به ملی پوشان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی وحید هاشمیان تیم ملی وحید هاشمیان تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، دختران آیس هاکی ایران روز دوشنبه در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که به میزبانی قرقیزستان برگزار می شود، برابر کشور میزبان به میدان رفتند و ۶ بر صفر حریف خود را شکست دادند تا به دومین پیروزی در این مسابقات دست پیدا کنند.

تیم ملی هاکی روی یخ ایران که در دوره گذشته عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده بود، در اولین دیدار ۱۶ بر صفر امارات را شکست داده بود و بدون گل خورده در اندیشه رسیدن به سومین پیروزی است.

فرزاد هوشیدری سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران پس از پیروزی برابر قرقیزستان گفت: از بازی بچه ها راضی هستم و نکاتی هست که در دو بازی آینده تاثیرگذار هست و به بچه ها گفته شده و در تمرینات روزهای آینده هم اجرا خواهد شد.

چند ماه پیش تیم هاکی روی یخ دختران قرقیزستان با نتیجه عجیبی از تیم ما باخته بود و حالا هوشیدری معتقد است که در این مدت بازیکنان تیم قرقیزستان پیشرفت کردند. او در این خصوص افزود: در این بازی تیم قرقیزستان به شدت دفاعی عمل کرد اما در نهایت پیروز میدان ما بودیم چون به شدت حمله کردیم که اگر خوش شانس تر بودیم گل های بیشتری هم به ثمر می رسید

هوشیدری در پایان از نداشتن مصدوم و بیمار در ترکیب تیم ابراز خوشحالی کرد و گفت اگر همین روند تمرینات را ادامه دهیم رنگ مدال خوش تر رنگ خواهد شد.

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از کسب دو پیروزی برابر تیم های امارات و قرقیزستان، روز جمعه پیش رو از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف تیم ملی هند خواهد رفت. ملی پوشان کشورمان روز شنبه نیز به مصاف تیم ملی فیلیپین خواهند رفت. در این دوره از مسابقات ۵ تیم حضور دارند.

کد خبر 6061052

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • عکس| جشن پیروزی ستاره استقلال همراه با فرزندانش
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • مهدی قائدی بهترین بازیکن ترکمنستان - ایران
  • دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی
  • تغییر تاکتیک اجباری قلعه نویی و الگوبرداری از سیستم اسکوچیچ