Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس میز تخصصی عمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از اخذ مجوزهای لازم برای ورود کشتی های مسافربری ایرانی به عمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ خمیس جابری نخیلو در این رابطه اظهار داشت : این مجوز برای ورود کشتی های ایرانی به چهار بندر گرفته شده که در حال حاضر بندر سلطان قابوس امکانات لازم جهت خدمات دهی به کشتی های ایرانی را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : اخذ مجوز با همکاری مستقیم شرکت السدره العالمیه با مدیریت سالم بن حمید الحکمانی صورت پذیرفته است.

رییس میز عمان افزود : تمام مجوزهای لازم برای ورود کشتی های ایرانی در عمان گرفته شده و به دنبال تعیین بندر مبدا هستیم و همچنین به دنبال یک سری مشوقاتی هستیم که این خط ماندگاری و تداوم خود را حفظ کند و مسوولین و ارگان های ذی ربط باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

جابری در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری و رایزنی میز عمان برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی و حمایت از مشاغل خانگی و همچنین برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی در عمان خبر داد و افزود:  برای نمایشگاه های مذکور در حال محاسبه هزینه ها و اخذ مجوزهای لازم هستیم و به دلیل محدودیت کرونایی امورات گذرنامه ای به کندی پیش می رود که در این خصوص نیز با همکاری شرکت جعلان العالمیه با مدیریت حسین علی عبدالله الحربی در حال رایزنی هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لازم عمان کشتی برای ورود کشتی مجوزهای لازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود