Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اولین و مهم‌ترین اقدام ستادهای انتخاباتی این کاندیدای ریاست جمهوری تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم است، گفت: رای ندادن و قهر با صندوق‌های رای هیچ‌گاه بهترین تصمیم نبوده است.

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شعار انتخاباتی آیت‌الله رئیسی مبنی بر تشکیل «دولت مردمی، ایران قوی»، اظهار کرد: هر فردی که برای انتخابات پا به میدان می‌گذارد، دارای برنامه‌ها و دیدگاه‌های متفاوتی است که خوشبختانه اقداماتی که طی چند سال گذشته از سوی آیت‌الله رئیسی در پست‌های مختلف انجام شده، برای بسیاری از افراد مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ستاد انتخابات  آیت‌الله  رئیسی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این کاندیدای انتخاباتی ریاست جمهوری دارای برنامه‌های سلبی و ایجابی است، افزود: منظور از بحث سلبی، مبارزه با مفسدان است که این امر را در برنامه چهار ساله، سرلوحه کار خود قرار می‌دهد، اما در برنامه ایجابی آنچه جامعه به آن نیاز دارد مسائلی هم‌چون اشتغال، مسکن و جمعیت است که برطرف کردن بحث مسکن و جمعیت از جمله اولویت‌های کاری آیت‌الله رئیسی است.

موسوی بیان کرد: نمی‌توان به دلیل ناکارآمدی‌ها، نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال برد، بلکه مشکل از سوی برخی کارگزاران است که اگر به درستی انتخاب صورت گیرد، جامعه نیز اصلاح خواهد شد، یعنی زمانی که خودسازی رخ دهد، می‌توان گفت دگرسازی صورت می‌گیرد.

موسوی با اشاره به لزوم انتخاب افراد کارآمد برای جایگاه مهم و تاثیرگذار ریاست جمهوری، تصریح کرد: با تغییر و روی کارآمدن جریان فکری جدید، قطعا سایر مسائل موجود در کشور نیز برطرف خواهد شد.

مسئول ستاد انتخابات  آیت‌الله  رئیسی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اولین و مهم‌ترین اقدام ستادهای انتخاباتی این کاندیدای ریاست جمهوری تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم است، بیان کرد: رای ندادن و قهر با صندوق‌های رای هیچ‌گاه بهترین تصمیم نبوده است، البته مردم به دلیل ناکارآمدی‌های گذشته و عملیاتی نشدن وعده‌ها، بدبین و ناامید هستند، اما با توجه به دخیل بودن هر فرد در سرنوست خود، باید با مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: بسیار مهم است که در نظام فکری، سیاسی کشور رئیس جمهور منتخب مردم با رای اکثریت مردم انتخاب شود، زیرا بازخورد آن در جوامع بین‌المللی نمود پیدا می‌کند، البته در این میان رسانه‌ها وظیفه مهمی در راستای دعوت از مردم و حضور حداکثری برعهده دارند که نباید از وظیفه مهم خود، غفلت کنند.

موسوی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های فراوان چهارمحال و بختیاری در زمینه گیاهان دارویی و گردشگری، خاطرنشان کرد: این کاندیدای ریاست جمهوری می‌تواند برای رفع محرومیت این استان، از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در آن استفاده کند، البته طبق برنامه‌ای که برای چهار سال آینده دارند، توجه به بحث اشتغال از دیگر مباحث اصلی است، از طرفی تیمی متشکل از اساتید دانشگاهی و صاحبنظران در مباحث مهم اشتغال، صنعت و کشاورزی از سوی ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی، نقاط قوت و ضعف چهارمحال و بختیاری را شناسایی می‌کنند تا از این طریق به تیم مدیریتی بعدی که دولت جدید است ارائه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه چهارمحال و بختیاری انتخابات رياست جمهوري حضور حداکثری مردم رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری آیت الله رئیسی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زاهد‌ان، ‌رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی: هر تعرضی به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده در پی دارد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • اقدام سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی غرورآفرین بود
  • آیت‌الله رئیسی: حمایت کورکورانه برخی کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی زمینه‌ساز تنش در منطقه است/ کوچکترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد