Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@15:47:13 GMT

علی‌ بیرو همچنان شماره یک

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۰۱۹۵

علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی ایران برابر بحرین چهل و سومین بازی ملی خود را انجام می‌داد و با کوله باری از تجربه درون دروازه تیم ملی ایران ایستاد و کلین شیت هم کرد. البته نقش مهم بیرانوند در این بازی فقط قرار گرفتن درون دروازه نبود و مثل یک رهبر درون دروازه ایستاد.

در طول جریان بازی تنها صدایی که به گوش می‌رسید فریادهای بلند علیرضا بود که بازیکنان را تشویق می‌کرد و به آن‌ها روحیه می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند با دید خوبی که از عقب زمین داشت نکات تاکتیکی را گوش زد می‌کرد و راهنمایی بازیکنان را بر عهده داشت.

 در دیدار ایران و هنگ کنگ، تیم کشورمان گلی دریافت کرد که البته بیرانوند روی گل دریافتی مقصر نبود و در واقع مدافعان ایران باید بهتر عمل می‌کردند اما به هرحال دروازه ایران برای اولین بار در تاریخ دیدارهای دو تیم باز شد.

جالب اینکه پس از گلی که بیرانوند خورد شنیده شد این احتمال وجود دارد که دروازه بان ایران مقابل بحرین تغییر کرده و اسکوچیچ برای این بازی حساس به امیر عابدزاده و پیام نیازمند اعتماد کند. بیرانوند در بازی رفت ایران و عراق هم دروازه‌بان تیم ملی بود و دروازه اش باز شد اما اسکوچیچ به طور کلی مربی اهل ریسکی نیست و دروازه بان اول او تحت هر شرایطی علیرضا بیرانوند است.

سرمربی کروات تیم ملی در بازی دوستانه با سوریه هم به سایر دروازه‌بانان تیم ملی اعتماد نکرد و امیرعابدزاده و پیام نیازمند باید برای گلر دومی و ذخیره علیرضا بیرانوند بودن رقابت کنند.

حال اسکوچیچ هم مثل کی روش و ویلموتس به بیرانوند اعتماد دارد و او هم با عملکردش در بازی مقابل بحرین نشان داد شماره یک تیم ملی برازنده او است و با حضورش خیالمان را راحت کرده است. گرچه احتمال دارد سرمربی تیم ملی برای دیدار مقابل کامبوج به او استراحت بدهد و از نیازمند یا عابدزاده استفاده کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند از این بازی برمی‌گردد اما...

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند گچ دست خودش را پیش از دیدارحذفی مقابل آلومینیوم اراک باز می‌کند، اما قادر به بازی کردن در ترکیب تیمش نیست و او به دیدار با سپاهان می‌رسد.

این درحالی است که شنیدیم خود علیرضا بیرانوند دوست دارد تیمش را در سفر اراک همراهی کند و حتی اگر کار به ضربات پنالتی کشیده شد، بتواند به جای امیررضا رفیعی درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته و از این مهارت خود استفاده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • بیرانوند از این بازی برمی‌گردد اما...