Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج گفت: برای رعایت هر چه بهتر پروتکل های بهداشتی در محل چهار حوزه امتحان حضوری دانش آموزان، کارشناسان بهداشت محیط از این مکان ها بازدید و شرایط را بررسی می کنند.

«خلیل ذوقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: به رغم داشتن سالن های ورزشی، برای برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان پایه دوازدهم از سالن وزرشی اداره ورزش و جوانان شهرستان با توجه به وسعت بیشتر آن، استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج، تعداد دانش آموزان پایه دوازدهم شهرستان را، 280 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 170 دانش آموز دختر و 110 دانش آموز پسر هستند و امتحانات پایانی را در رشته های تجربی و انسانی می گذرانند.

 

 

ذوقی گفت: امتحانات پایه نهم هم که حضوری است در سطح 29 مدرسه متوسطه یک شهرستان برگزار می شود.

 

 

وی افزود: تعداد دانش آموزان پایه نهم 668 نفر است که از این تعداد 328 نفر را دانش آموزان دختر و 340 نفر را پسران تشکیل می دهند.

 

 

 

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهداشت محیط امتحانات نهایی حوزه امتحانی شهرستان فاروج دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در آئین کلنگ زنی مدارس گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید بهترین محیط برای آنان فراهم شود.

حجت الاسلام سید محمد موحد افزود: در راستای حمایت از دانش آموزان و توجه به بحث آموزش نیاز است بستر کار با امکانات مناسب در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام موحد اظهار کرد: با توجه به دغدغه ما و همه مسؤولان این کارهای ماندگار صورت گرفت که فرزندان ما از نعمت تحصیل برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: با احداث این مدارس و بهره‌برداری از آن‌ها، دانش‌آموزان روستاهای چنگلوا، ده ابراهیم و آبچندار از فضای آموزشی جدید و نوساز بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6063070

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • بررسی بازدید‌های محیطی کارشناسان مرکز بهداشت در یکی از قنادی‌های سطح شهر زاهدان
  • انبار بزرگ مواد غذایی و نوشیدنی در آبادان پلمب شد
  • بازرسی بیش از ۷۰۰۰ مکان عمومی در مه‌ولات طی یک سال گذشته
  • پلمب ۱۱۰ تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در لرستان