Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حبیب احتشامی‌نیا صبح امروز با اشاره به مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری ای خطاب به  عبدالناصر همتی کاندیدای ریاست جمهوری اعلام کرد: شرایط امروز کشور و سیاست‌های دولت فعلی حاصل تکرار است، درحال حاضر به لطف نگاه شما و دوستان اصلاح‌طلبتان وضعیت کشور به گونه‌ای دیده‌اید که هنوز هم توهم تکرار اشتباه گذشته را در سر می‌پرورید و فکر می‌کنید می‌توانید با شعارهای فمینیستی و تخریب و تهمت به طرف مقابل و با نمایش نماد دست یا کلید جناب روحانی‌تان بدون پشتوانه پیروز انتخابات باشید!

وی تصریح کرد: مردم خواهان تغییر وضعیت موجود هستند نه تکرار این وضعیت نامطلوب، تعجب است با چه رویی می‌توانید هنوز هم به جای عمل و ارائه برنامه اعتقاد راسخ به شعار و تخریب دارید، جنابعالی برای کسب رای در برنامه‌های مختلف رسانه‌ای اعم از گفتگوی خبری، مناظره‌ها به جای ارائه برنامه اقتصادی و سیاسی و راه گشا شبیه   روحانی در دوره قبل به کار برد حربه سرهنگ و حمله گازنبری مدام به دنبال حاشیه سازی و تخریب سایر نامزدها و مظلوم نمایی هستید تا از ارائه برنامه فرار رو به جلو کنید و فکر کرده‌اید واقعا با این روش مجددا می‌توانید کسب رای کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: شما جز حاشیه‌سازی و تهمت کاری نمی‌توانید بکنید چون عملکرد شما در دولت  روحانی خود گواه برنامه کاری شما در دولت آینده است، جهت یادآوری پاره‌ای از مشکلاتی که شما و دوستانتان مسبب آن هستید را به استحضارتان می‌رسانم، نابودی اموال جوانان در بورس به یاد بیاورید که توسط شما و دولت حسن روحانی صورت گرفته است قشری که در سال 96 حسن روحانی به اسم آزادی  از رای آنها سوء استفاده کرد، ای کاش حرمت رای همین جوانان حامی دولت بنفش را حفظ می‌کردید نه اینکه مجددا نماد کلید با انگشتان دست تغییر بدهید. 

احتشام‌نیا بیان کرد: در دولت فعلی شرکت هپکو اراک به مبلغ 10 میلیون تومان فروخته شد و هفت تپه و ماشین سازی تبریز و کارخانه ارج و شرکت رشت الکتریک و اموال شرکت دشت مغان و صدها نمونه دیگر که به برکت خصوصی سازی دولت حسن روحانی و حمایت امسال شما در دولت انجام و نابود شد، اما با سفرهای استانی  سید ابراهیم رئیسی تک تک شرکت‌ها بخصوص شرکت هپکو اراک از نابودی سیاست‌های شما و حسن روحانی نجات پیدا کردند، حال که شما خود را دلسوز مردم نشان می‌دهید پس چه دلیلی دارد روزی که شما و رئیس جمهور به بهانه دستور ستاد ملی مبارزه به کرونا در کنج کاخهایتان روزگار می‌گذراندید، آقای رئیسی به سفرهای استانی آن هم با استقبال مردم و کارگران رفت نه از ترس در پشت شیشه‌های دودی ماشین ضد گلوله پنهان شود  تا مجددا شرکت‌های صنعتی را احیاء کند، حال چرا جنابعالی از سفر ایشان ابراز ناراحتی می‌کنید؟ شما ناراحت احیاء شرکت هپکو هستید یا ناراحت جلوگیری از واردات ماشین آلات معدنی و برخورد قضائی با پول شویی‌های چند هزار میلیاردی که با پوشش واردات ماشین آلات معدنی صورت گرفته هستید؟

وی تصریح کرد: رئیسی نیازی به مراجعه به زندان نداشت چون وقتی که نماینده عالی دولت متبوعتان دستور ضرب و شتم کارگران اراک را صادر کرد به جرم اعتراض به فروش شرکت هپکو به 10 میلیون تومان، در زمانی که دستگاه‌های امنیتی وابسته به دولت چشم و گوش خود را بر روی فساد و ناکارآمدی مدیران و نااهلی سهامدار ده میلیونی در شرکت هپکو بسته بودند، در آن زمان قاطعانه آقای رئیسی ورود کرد و دستور تبرئه کردن تمام کارگران را صادر کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: خوب مقایسه کنید میزان و زمان حضور کارگران در دفتر رئیس قوه قصاییه را با میزان و زمان حضور برخی در دفتر رئیس جمهور فعلی را، اصلا آیا حضوری در کار بوده بعد خود خواهید فهمید، چرا همه مردم استان مرکزی می‌گویند« مرکزی یک کلام رئیسی والسلام» 

احتشام‌نیا بیان کرد: شما که به راحتی دروغ مصلحتی می‌گوید و دستتان به پول مردم در بورس که حق الناس محسوب می‌شود آلوده است، حقی ندارید از اسم سردار سلیمانی سوء استفاده‌گری کنید، بجای بهره‌برداری سعی کنید کمی از ادب و حرمت و شخصیت سردار دل‌ها یاد بگیرید تا کاندیداهایی که با برنامه در مناظرات صحبت می‌کنند را سوپرمن تصور نکنید، مشکل دوستان شما با سید ابراهیم رئیسی با حضور وی در انتخابات نیست شماها ترس از انگیزه آقای رئیسی برای برخورد با تبرئی‌ها و مش قربون علی‌هاست، ترس از دادگاه‌های آینده دارید، ترس از عدم ملاقات  دوباره با کدخدا است که اینگوه آشفته شدید!!

وی ادامه داد: شما که مرد و زن را در پیشگاه خانواده شرمنده کردید دیگر از نام زنان برای شرکت در انتخابات و کسب رای سوء استفاده نکنید، کرامت مرد و زن را امسال شما با سیاست‌های اقتصادی اشتباه زیر پا گذاشته‌اید و حالا مدعی حقوق آنها شده‌اید مردم می‌دانستند مدیریت سیاست و اقتصاد را باخته بودید اما این روزها در مناظرات عیان شد که اخلاق را هم کاملاً باخته‌اید چون شما مردم را فقط در زمان انتخابات نیاز دارید،
وضعیت بیکاری جوانان و اقشار کم درآمد که دیگر نمیتوان از فرط غصه راجع به این مسئله حرف زد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: امان از ارز که در دوران مدیریت شما از مبلغ ۱۱ هزار تومان به ۳۵ هزار تومان فراتر رفت بسی مایه خجالت است که بگویید اگر ما نبودیم ارز ۵۰ هزار تومان می‌شد، همه باور داریم اگر شما بیایید ممکن است ارز به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان هم برسد چون عملکرد شما ودوستانتان در دولت روحانی کاملا گویای آینده است، چرا که در کوله بار سوابقتان جز وعده و کلید و انگشتان دست هیچ ندارید!!

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی بیان کرد: موارد مشابه بسیاری در سینه ما سنگینی می‌کند، انقلابی بودن اجازه نمی‌دهد لب به سخن آوریم اما بدانید فردی که تا حدی توانست قلب مردم ایران را کمی به آرامش برساند و مرهمی بر روی زخم‌های دستان پینه بسته کارگران باشد کسی جز ابراهیم رئیسی نبود که با جدیت تمام توانست با زندانی کردن دزدان اصلی اموال این مرزوبوم قلب ملت را شاد کند، ولی این ملت شهید پرور و خون داده با فضل الهی و به یاری امام عصر عج امیدش به همین سید خراسانی ابراهیم زمان است امید است دیگر از خواب غفلت بیرون بیایید و  تا دیر نشده بترسید و توبه کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی روحانی استان مرکزی دولت هزار تومان حسن روحانی آقای رئیسی شرکت هپکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام خردمندانه سپاه به جهانیان نشان داد که وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعد از ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در گردهمایی مردمی و تشکل‌های دینی تیران در محل امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: حکومت ظلم بر اساس آیات و روایات پایان پذیر بوده و چنین حاکمانی سرانجام بدی خواهند داشت.

وی افزود: تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مزدور جهان و کشتار مردم بی گناه توسط آنان روزی به پایان رسیده و سرانجام با بدترین حالت امکان شکست را تجربه می‌کنند که در موضوع اسرائیل این اتفاق مشهود است.

امام جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه شکست طوفان‌الاقصی و وعده صادق حقیقت را روشن کرد، تصریح کرد: دشمن در این دو اتفاق شکست‌های سختی را تجربه و دنیا چهره واقعی آنان را شناخت.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل، خاطرنشان کرد: در این جریان وعده صادق ایران برای نابودی ظلم و ستم به اثبات رسید.

وی ادامه داد: جبهه حق همواره پیروز بوده و با حمایت‌های قدرتمندان حضرت حق بر مشکلات غلبه خواهند کرد که این موضوع در جریان مقاومت و غزه نمایان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تعامل و همدلی بین مردم و ترویج معارف اخلاقی در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: دوستی و محبت باید در بین مردم گسترش پیدا کند و تفرقه و کینه از بین برود.

حجت‌الاسلام حسناتی اضافه کرد: مواضع تفرقه‌افکن را باید از بین برد و زمینه‌های همکاری بین مسئولان و مردم افزایش پیدا کند و از تصمیمات شخصی دوری کرد.

وی یادآور شد: کاهش باورهای دینی و اخلاقی در جامعه مانع پیشرفت بوده و چالش‌ها و نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و در چنین شرایطی دشمن اهداف و سیاست‌های خود را دنبال کرده و زندگی‌ها سخت می‌شود.

امام جمعه نجف‌آباد همکاری تشکل‌های مردمی در گسترش معارف اسلامی و اخلاق در جامعه را مهم خواند و گفت: تبلیغات فرهنگی و مؤثر می‌تواند نسل جدید را با واقعیت‌ها آشنا سازد.

کد خبر 747025

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • رسمی: استقلال و پرسپولیس سرانجام فروخته شد، از دولت به دولت!
  • رسمی: استقلال و پرسپولیس فروخته شد، از دولت به دولت!
  • ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و می‌گویند مملکت گل و بلبل است!