Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر کرمی مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ویروس کرونا امروز به کلمه‌ای آشنا برای مردم تبدیل شده و بیش از یک سال جهان را با ایجاد مشکلات فراوان درگیر کرده است.

او با اشاره آغاز فرآیند تبلیغات انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی کرمانشاه گفت : در استان کرمانشاه تاکنون نزدیک به ۲ هزار نفر جان خود را براثر این بیماری از دست داده‌اند و اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود پیک جدید کرونا مجدد آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد‌های انتخاباتی مطابق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری است.

کرمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تبلیغات انتخاباتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: برپایی ستاد‌های انتخاباتی در فضای سرپوشیده ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود و کاندید‌ها تنها مجاز برپایی ستاد انتخاباتی در فضای باز با ۳۰ درصد ظرفیت هستند.

او ادامه داد: برگزاری و راه اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوع است و کاندید‌ها می‌توانند دستورالعمل کامل را از سایت وزارت بهداشت دریافت و مطالعه کنند.

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: باید در ستاد‌های انتخاباتی از توزیع مواد غذایی پرهیز شود تا زنجیره انتقال ویروس کرونا تشکیل نشود.

کرمی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و بازرسان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تا امروز با نظارت بازرسان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از ۷۰ هزار اخطار بهداشتی به واحد‌های توزیع مواد غذایی و کالا‌های اساسی داده شده و متأسفانه ۲۰ هزار واحد صنفی پلمب شده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  حجت الاسلام یعقوبی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با اشاره به اینکه انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، گفت: بر اساس جدول زمان بندی، زمان برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قبل از زمان شروع رسمی تبلیغات ممنوع است، افزود: تبلیغات به صورت مجازی و حقیقی در تمامی سایت‌ها و فضای اینترنت قبل از آغاز رسمی تبلیغات ممنوع است و با تخلفات این حوزه برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌ها را به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر
  • همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت