Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با این همه بازیکن باکیفیتی که در اختیار داریم باید به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کنیم. - اخبار ورزشی -

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برد 2 بر صفر تیم ملی برابر بحرین در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: بچه‌های ما در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند، هر چند در نیمه اول به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم ولی در نیمه دوم فوتبال بسیار خوبی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران ثابت کرد که در این گروه از همه تیم‌ها یک سر و گردن بالاتر است. امیدوارم در بازی با عراق هم نتیجه خوبی بگیریم و صعود کنیم. مسابقه با عراق سخت‌تر است و نباید تصور کنیم که بازی ساده‌ای داریم.

وی خاطرنشان کرد: تعویض‌هایی که انجام دادیم خوب بود و خوشبختانه روند بازی تیم ملی در نیمه دوم تغییر کرد. مهدی طارمی و سردار آزمون فوق‌العاده بودند و حضور سامان قدوس هم شرایط را در خط هافبک بهتر کرد. احسان حاج‌صفی نباید در خط هافبک بازی کند چون در این پست شرایط سنی بسیار مهم است. حاج‌صفی در دفاع چپ قطعا تاثیرگذاری بیشتری دارد.

هافبک پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که «آیا ایران با دراگان اسکوچیچ به جام جهانی صعود خواهد کرد؟» اظهار داشت: باید منتظر زمان باشیم و مسئله مهم این است که بعد از صعود از این گروه، قطعا کار سخت‌تری خواهیم داشت. با این وجود با این همه بازیکن باکیفیتی که در اختیار داریم باید به جام جهانی صعود کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

قاسمپور: 3 گل ایران مشت محکمی به دهان بحرینی‌ها بود/ نباید این برد را در بوق و کرنا کنیم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!

به گزارش ورزش سه، ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن اولین تاثیرگذاری مستقیم روی گل را در بازی آلومینیوم داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

هافبک جوان ذوب آهن که در نیم فصل از سپاهان به این تیم منتقل شد در دقیقه 69 به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و دقیقه 90 بازی با پاس کات بک خوبی که برای فردین یوسفی دیگر بازیکن جوان ذوب آهن ارسال کرد زمینه ساز گل برتری این تیم شد.

ویدئو: 330624

سرشوق نیم فصل نخست دو حضور ثابت و سه بار به عنوان جانشین برای سپاهان بازی کرده بود و سهمی در گل‌های این تیم نداشت اما در دومین مسابقه ای که برای ذوب آهن به میدان آمد توانست تاثیرگذار باشد و اولین پاس گل لیگ برتری خود را ارسال کند.

ارشیا سرشوق به همراه آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی در نیم فصل نخست به فوتبال ایران معرفی شد و در نیم فصل به دیگر تیم اصفهانی منتقل شد تا شانس بازی بیشتری داشته باشد.

با توجه به عملکردی که این بازیکن مقابل آلومینیوم داشت به نظر می‌رسد که در بازی‌های بعدی هم فرصت حضور به عنوان جانشین را پیدا کند و بتواند نظر ربیعی را برای حضور در ترکیب اصلی تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند
  • ببینید | بردی که زنگ خطر را به صدا درآورد | صعود دلهره آور فوتسال ایران
  • عبور سخت شاگردان شمسایی از سد بحرین/ صعود دلهره‌آور فوتسال ایران
  • بردی که زنگ خطر را به صدا درآورد/ صعود دلهره آور فوتسال ایران