Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کتابی با اشاره به اینکه در روز رأی گیری انتخابات امسال 3 هزار نفر به‌عنوان عوامل انتخاباتی فعالیت خواهند داشت، گفت: با توجه به شرایط ویژه کرونا، بر اساس بررسی انتخابات در سال‌های 96 و 98، تعداد شعبه‌ها را در شهرستان اسدآباد به 117 صندوق افزایش دادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با توجه به‌قرار گرفتن در آستانه انتخابات 1400 به آموزش عوامل انتخاباتی شهرستان اشاره کرد و گفت: ما بر اساس یک برنامه مدون و زمان‌بندی‌شده از سوی ستاد انتخابات استان، آموزش عوامل انتخابات را انجام خواهیم داد که البته در حال حاضر آموزش اعضای هیأت های اجرایی و نظارت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، نمایندگان فرماندار و بازرسان به‌صورت جداگانه انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه آموزش اعضای شعب و کاربران هم در حال انجام است، گفت: قطعاً" با آموزش افراد روند برگزاری انتخابات بهتر انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد از فعالیت 3 هزار نفر به‌عنوان عوامل انتخاباتی در روز رأی‌گیری خبر داد و اظهار کرد: این تعداد افراد شامل عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، بازرسی هستند که در این دوره از انتخابات ما را یاری می‌دهند.

وی با اشاره به افزایش شعب و صندوق‌های رأی در انتخابات 1400با توجه به شرایط ویژه کرونایی، گفت: بر اساس دستورالعمل، بررسی انتخابات 98 و 96 اسدآباد و با طرح در هیأت اجرایی و هماهنگی هیأت نظارت تعداد 7 شعبه نسبت به انتخابات 98 و تعداد 3 شعبه نسبت به انتخابات 96 اضافه کرده‌ایم.

کتابی افزود: در انتخابات سال 96 ما تعداد 114 شعبه و در انتخابات سال 98 تعداد 110 شعبه داشتیم که بر اساس دستورالعمل در این انتخابات 117 شعبه ثبت و آمادگی برگزاری انتخابات است.

وی بابیان اینکه در شهر اسدآباد تعداد 46 شعبه داریم که از این تعداد 44 ثابت و 2 شعبه سیار است، افزود: البته در شهرهای آجین و پالیز هرکدام 4 شعبه ثابت داریم.
فرماندار شهرستان اسدآباد بابیان اینکه در انتخابات شورای شهر اسدآباد 7 نفر به‌عنوان شورای اصلی و 3 نفر علی‌البدل، و در شهرهای آجین و پالیز که جزء شهرهای زیر 5 هزار نفر جمعیت هستند، 5 نفر اصلی و 3 نفر علی‌البدل خواهد بود.

وی ادامه داد: در روستاهای بخش پیر سلمان همه شوراها سه نفره است البته در بخش مرکزی 5 روستا تعداد اعضای شورا 5 نفره و مابقی سه نفره خواهد بود.

کتابی با بیان اینکه ما در سطح شهرستان اسدآباد 83 روستای بالای 20 خانوار داریم که واجد شرایط برگزاری انتخابات است، گفت: همه روستاهای اسدآباد ثبت‌نام داوطلب را داشتیم که تنها در یک روستای هودرج که فرد داوطلب از سوی هیأت نظارت رد صلاحیت شد و انتخابات برگزار نمی‌شود و درواقع در 82 روستا انتخابات برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تزریق واکسن برای عوامل انتخابات، گفت: این موضوع در ستاد انتخابات کشور مطرح و در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به افزایش ساعت زمان برگزاری انتخابات، گفت: در دوره‌های گذشته ساعت شروع انتخابات 8 بود که امسال به ساعت 7 تغییر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان اسدآباد برگزاری انتخابات عوامل انتخابات هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد هزار و ۲۹۵ داوطلب زن و مرد از حوزه امتحانی شهرستان گناوه در آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان گناوه افزود: از مجموع تعداد داوطلب آزمون سراسری در شهرستان گناوه، ۸۸۶ نفر مرد و ۴۰۹ نفر زن هستند.

وی گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۳ مربوط به حوزه امتحانی شهرستان گناوه در گروه‌های علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، با حضور ۵۴۷ داوطلب، و بعد از ظهر همان روز در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه با شرکت ۱۷۵ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: در دومین روز آزمون، صبح روز جمعه هفتم اردبهشت ماه جاری، گروه آزمایشی علوم تجربی با حضور ۵۷۳ داوطلب در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

بیش از ۱۰۰ نفر عوامل در برگزاری کنکور در گناوه

ضرغام مردانی ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادها و اداراتی که در برگزاری این آزمون همکاری دارند، گفت: در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی، عوامل ستادی و عوامل پشتیبانی در امر برگزاری این آزمون همکاری خواهند داشت.

مردانی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان با بیان اینکه درب حوزه رأس ساعت ۶:۳۰ باز خواهد شد، گفت: داوطلبان از به همراه داشتن خودکار، ماشین حساب و هرگونه وسیله الکترونیکی یا گیرنده دیجیتالی خودداری کنند.

وی گفت: همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه یا کارت ملی و یا ارائه مدرک معتبر و عکس دار از مدرسه، عدم ترک محل حوزه برگزاری آزمون تا قبل پایان آزمون، بسته شدن درب محل حوزه رأس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از دیگر نکاتی که داوطلبان باید توجه کنند.

کد خبر 6087990

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد