Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:12:16 GMT

پویشی برای طرح سوالات بدون رای‌ها از کاندیداها

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۰۷۱۱

پویشی برای طرح سوالات بدون رای‌ها از کاندیداها

دبیر پویش باشگاه نوجوانان ایرانیوم گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، پویش ایرانینو، اولین پویش بدون رای ها  ویژه دانش آموزان سراسر کشور در بستر شبکه  های اجتماعی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، سپهر جمعه زاده دبیر پویش باشگاه نوجوانان ایرانیوم با اشاره به اینکه در انتخابات‌های گذشته، در قالب برگزاری برنامه‌های مختلف زمینه آگاه سازی و مشارکت پرشور رای‌اولی‌ها فراهم می‌شد، گفت: امسال برنامه ویژه ای برای دانش آموزان داریم و علاوه بر دانش آموزان رای اولی دانش آموزانی که حق رای ندارند نیز می توانند در این پویش شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این پویش ویژه دانش آموزان ۱۵ تا ۱۷ سال است که شور و شعور انتخاباتی را دارند ولی متاسفانه حق رای ندارند و در راستای آگاهسازی دانش آموزان و با توجه به تاثیرگذاری نوجوانان در خانواده ها و هویت بخشی به قشر نوجوان برگزار خواهد شد.

جمعه زاده خاطرنشان کرد: در این پویش دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت www.iranioum.com و www.iranioumclub.ir هر سوال و اظهار نظری که دارند را با کاندیدای مورد نظر خود مطرح کنند. علاوه بر اینکه دغدغه های نوجوانان به دست کاندیدای مورد نظر خواهد رسید، برنامه های نامزدها در این خصوص مسائل مرتبط با دانش آموزان را به گوش دانش آموزان خواهیم رساند. 

وی با اشاره به اینکه پویش رای‌‍‌اولی‌ها در استان با محوریت تشکل‌های دانش آموزی برگزار می‌شود، یادآور شد: آینده متعلق به دانش‌آموزان بوده و دانش آموزانی که حتی حق رای ندارند به نوعی می‌توانند اظهار نظر کنند و این پویش ها آنان را برای پذیرش مسوولیت‌ها در آینده آماده کند و همچنین این افراد تاثیرذاری بسیاری در خانواده ها و مشارکت حداکثری خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، دبیر پویش باشگاه نوجوانان ایرانیوم گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این پویش می توانند به صفحات مجازی @iranioumclub در شاد و اینستاگرام و شاد مراجعه کنند. 

گفتنی است به دانش آموزانی که بهترین سوال را از نامزدهای انتخاباتی بپرسند، به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموز انتخابات رياست جمهوري انجمن اسلامی دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «چرا دانش‌آموزان به مهاجرت فکر می کنند؟»، «جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو 33 ثانیه‌ای بگو»، «نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد»، «معرفی کتاب زیبا در قفس؛ داستانی دلنشین برای کودکان و نوجوانان»، «موچی پرطرفدار ژاپنی رو اینطوری درست کن که بچه‌ها عاشقش میشن»، «آمار عجیب چاقی در دانش آموزان تهرانی» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای خواندن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

چرا دانش‌آموزان به مهاجرت فکر می کنند؟

جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو 33 ثانیه‌ای بگو

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

معرفی کتاب زیبا در قفس؛ داستانی دلنشین برای کودکان و نوجوانان

موچی پرطرفدار ژاپنی رو اینطوری درست کن که بچه‌ها عاشقش میشن

آمار عجیب چاقی در دانش آموزان تهرانی

 

 

دیگر خبرها

  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان